|

لوازم یدکی اچ سی کراس

لوازم یدکی اچ سی کراس

اچ سی کراس به‌عنوان یکی از محصولات شرکت PSA فرانسه و دانگ فنگ چین شناخته می‌شود که در ابتدای سال ۲۰۱۰ از آن رونمایی شد.

لینک کوتاه کپی شد

یافتن برند اصل لوازم یدکی اچ سی کراس همواره از دغدغه‌های اصلی افراد محسوب می‌شود. نقاط قوت این خودرو که درواقع از محصولات تولیدی کمپانی خودروسازی دانگ فنگ به‌شمار می‌رود شامل تعلیق نرم، موتور TU5، فضای جادار کابین، امکاناتی فراتر از استپ‌وی، هماهنگی پیشرانه و جعبه‌دنده و اشتراک بعضی از قطعات فنی با خانواده پژو و رانا می‌شوند. تعمیر این خودروی مدرن منوط به آگاهی از لوازم یدکی آن بوده که می‌بایست از فروشگا‌ه‌های معتبر تهیه گردند. این خودرو با طراحی زیبای خود و کارکرد مطلوبی که دارد، به‌عنوان یک انتخاب ایده‌آل برای طرفداران خودروهای خارجی شناخته می‌شود و برای تعمیر آن‌ می‌بایست از قطعات یدکی اصل استفاده کرد.

 

قطعات یدکی اچ سی کراس

آشنایی با خودرو اچ سی کراس

اچ سی کراس به‌عنوان یکی از محصولات شرکت PSA فرانسه و دانگ فنگ چین شناخته می‌شود که در ابتدای سال ۲۰۱۰ از آن رونمایی شد. مونتاژ و تولید این خودرو توسط شرکت ایران خودرو انجام گرفته شده و برخلاف نامش، یک خودرو کراس اور به‌شمار نمی‌رود. دانگ فنگ H30 کراس در اصل به یک خودروی هاچ بک اشاره داشته که بعضی از المان‌های خودروهای کراس اوور همچون روف رک و نوارهای پلاستیکی دور تا دور بدنه را دارا است. افراد باتوجه به عدم رضایت از خودروهای داخلی، استقبال زیادی از این مدل خودروها به‌عمل آورده‌اند.

امکانات ویژه این خودرو علاوه‌بر کیفیت لوازم یدکی اچ سی کراس شامل صفحه نمایش ۵/۶ اینچی لمسی، تهویه هوای خوب اتوماتیک، فرمان خوش دست و به‌صورت چرمی ، صندلی راننده با امکان تنظیم در ۶ جهت، صندلی‌های عقب دوتکه و تاشونده، شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی، دوربین دید عقب و... می‌شوند. با تهیه لوازم یدکی اصل و باکیفیت دیگر کمتر به تعویض قطعات یدکی اچ سی کراس نیاز پیدا خواهید کرد.

مشخصات اچ سی کراس

پیش از خرید این خودرو بهتر است که با لوازم یدکی اچ سی کراس آشنا شوید. اچ سی کراس دارای یک موتور 1.6 لیتری به‌ همراه 4 سیلندر با تنفس طبیعی بوده که قدرت انجین آن به 105 اسب بخار می‌رسد‌. این خودرو همچنین قادر به تولید 145 نیوتن متر گشتاور است و در مقایسه با سایر رقبا عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. این خودرو مجهز به سیستم ضدقفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD بوده و ۴ عدد کیسه هوای جلو و جانبی دارد؛ از این‌رو با این خودرو می‌توانید ایمنی بالاتری را در مقایسه با انواع خودروهای داخلی تجربه کنید. از مزیت‌های بارز خودرو اچ سی کراس می‌‌توان به فضای مناسب برای سرنشینان به‌ویژه سرنشینان عقب اشاره کرد.

دیگر آپشن‌های این خودرو شامل سیستم نویگیشن، صندلی‌های تاشو عقب و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک می‌شوند. زمانی که شتاب اولیه در تست سنجیده شد، این موضوع نمایان گردید که این خودرو قادر به پر کردن صفر تا صد در حدود ۱۲ ثانیه بوده و نسبتاً معقول به‌نظر می‌رسد. گیربکس نیز فرم اتوماتیک و ۴ ساعته داشته و در مسیرهای مختلف توان بالایی از خود نشان می‌دهد. شما می‌توانید لوازم یدکی اچ سی کراس را از مرکزی معتبر تهیه نمایید.

لوازم یدکی اچ سی کراس در بازار

در نظر بسیاری از افراد یافتن قطعات خودرو دانگ فانگ اچ سی کراس سخت به‌نظر می‌رسد. البته جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ چراکه شما می‌توانید با خرید از یک مراکز معتبر، به‌راحتی به قطعات اصل دست پیدا کنید. لوازم یدکی بیشتر خودروهای تولیدی کشور چین به نسبت خودروهای داخلی سخت‌تر یافت می‌شوند. البته لوازم یدکی اچ سی کراس به ‌نسبت دیگر خودروهای چینی ساده‌تر در دسترس قرار دارند.

لوازم h30 cross

مزایای تهیه لوازم یدکی اچ سی کراس از مرکز معتبر

یکی از دلایلی که سبب شده تا خرید لوازم یدکی اچ سی کراس از یک مرکز معتبر اهمیت داشته باشد، هزینه بالای نگهداری و تعمیرات خودرو است. به بیانی دیگر، در صورتی که کوچک‌ترین ایرادی در عملکرد خودرو مشاهده شود، می‌تواند هزینه بالایی برای شما درپی داشته باشد؛ بنابراین هرگز به‌سراغ خرید از مراکز نامعتبر و تهیه قطعات فیک و تقلبی نروید. شما با خرید از یک مرکز معتبر می‌توانید از اصالت کالا اطمینان یافته و سلامت خودرو نیز تضمین شده است. استفاده از لوازم یدکی اصل به شما کمک می‌کند تا دوام و بهره‌وری آن افزایش یابد و کمتر به تعمیرات مکرر نیاز پیدا کنید.

با وجود قطعات اصل، ایمنی خودرو نیز افزایش می‌یابد و سیستم‌های ایمنی نیز به‌درستی عمل خواهند کرد. از جمله ایرادات و عیب‌های بزرگی که بیشتر لوازم یدکی خودروهای دنده اتوماتیک با آن مواجه هستند، در قطعات گیربکس مشاهده می‌شود. این قطعات موجب تکان خوردن اتومبیل به‌هنگام تعویض دنده می‌‌گردنند. همچنین ممکن است به‌هنگام تعویض دنده متوجه تعلل بعضی از گیربکس‌ها شوید و خودرو تنها در دور بالای موتور قادر به تعویض دنده باشد.

خودروسازی دانگ فنگ این مشکل را برطرف ساخته و قسمت گیربکس این خودروها کارکرد بسیار نرمی داشته و شما می‌توانید بدون تعلل و به‌صورت نرم و هیچ‌گونه ضربه‌ای، دنده را تعویض نمایید. در صورتی که شما لوازم یدکی اچ سی کراس دانگ فانگ را تعویض کنید، جعبه دنده همچنان عملکردی نرم را از خود نشان می‌دهد.

قطعات h30 cross

سخن پایانی

اچ سی کراس به‌عنوان یک ماشین نسبتاً جدید شناخته می‌شود که در تولید آن، استانداردهای لازم در زمینه طراحی، ایمنی و تجهیزات رفاهی رعایت شده‌اند. شما با خرید از مراکز معتبر، می‌توانید لوازم یدکی اچ سی کراس اصل را با حفظ اصالت کالا، سلامت فیزیکی و قیمت مناسب تهیه کنید. طراحی داخلی شیک، امکانات رفاهی مطلوب و فضای داخلی بزرگ از جمله دلایل محبوبیت این خودرو به‌شمار می‌روند. شما پیش از خرید لوازم یدکی می‌توانید از مشاوره‌های رایگان در این زمینه نیز بهره‌مند شوید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها