|

کاربرد دستگاه لیزر در صنعت تبلیغات

با گسترش مداوم صنعت تبلیغات، تجهیزات پردازش ابزار سنتی به تدریج با دستگاه های برش لیزری و دستگاه های حکاکی لیزری جایگزین می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

با توسعه سریع صنعت تبلیغات، تقاضای زیادی برای ورق های فلزی تخت وجود دارد و برش لیزری ورق فلزی برای تبلیغات به طور گسترده ای استفاده می شود.

برش لیزری تخت بیشتر برای تابلوهای تبلیغاتی، استندهای نمایش تبلیغاتی، بیلبوردهای نورانی، فونت های هنری و برش تبلیغاتی نورپردازی استفاده می شود. با گسترش مداوم صنعت تبلیغات، تجهیزات پردازش ابزار سنتی به تدریج با دستگاه های برش لیزری و دستگاه های حکاکی لیزری جایگزین می شوند. در صنعت تبلیغات، دستگاه لیزر cnc عمدتا برای برش ورق های فلزی استفاده می شود. دارای درجه بالایی از اتوماسیون، عملکرد ساده، سرعت سریع، راندمان بالا و صرفه جویی در زمان و تلاش است. این بهترین انتخاب برای پردازنده های صنعت تبلیغات است.

تابلو تبلیغاتی با دستگاه برش لیزر

تبلیغات همیشه صحنه مناسبی برای نمایش ویژگی های خاص فناوری لیزر بوده است. فن‌آوری‌های لیزری می‌توانند درخواست‌های مختلف را در طیفی از اشکال، مانند نور و تاریکی، موسیقی صوتی و حرکتی که مردم می‌خواهند ببینند، نمایش دهند. تابلوهای پیچیده و منحصر بفرد ویژگی های دستگاه برش فلز را نشان می دهد. واضح است استفاده از علائم و تبلیغات یکی از زمینه های کلیدی است که معمولاً در آن از دستگاه برش لیزر فلزات استفاده می شود. ترویج و اجرای دستگاه برش لیزری حکاکی و دستگاه برش فلز، شتابی تازه به صنعت تبلیغات بخشیده و تولید تابلوهای تبلیغاتی را به کاربرد متفاوت و جذابی سوق داده است.

صنعت تبلیغات به طور پیوسته در حال توسعه است و در دوران طلایی رشد قرار دارد. جامعه به طور مداوم در حال تغییر است و استانداردهای بیشتری برای تجارت تبلیغات وجود دارد. استفاده از دستگاه فایبر برش فلزات در زمینه تبلیغات بسیار حائز اهمیت است. دستگاه برش فلز در صنعت تبلیغات برای مواد و کارهای متفاوتی استفاده می‌شود که رشد و اصلاح صنعت تبلیغات را به میزان قابل توجهی تشویق کرده است.

دستگاه برش لیزر تابلوسازی

مزایا تبلیغات با دستگاه برش لیزری

نجات نیروی کار

کاتر لیزری تخت نیاز به نیروی کار کمتری دارد، نیازی به ساخت قالب ندارد و در حین تولید آلودگی کمتری برای محیط زیست دارد. اگر در محیطی که دستگاه را قرار می‌دهید افراد زیادی در حال کار هستند و نیاز به ایمنی بیشتری دارید می‌توانید از دستگاه فایبر برش فلزات اتاقدار پرتو پدیده رایمون استفاده کنید.

صرفه جویی در مواد

حروفچینی منطقی با دستگاه برش لیزری تبلیغاتی می تواند استفاده از صفحات را به حداکثر برساند، استفاده از صفحات فلزی را بهبود بخشد و در هزینه های صاحبان مشاغل صرفه جویی کند.

انعطاف پذیر و سریع

محدود به برش گرافیک نیست، فقط باید گرافیک طراحی شده را در نرم افزار وارد کنید، می توان آن را به صورت خودکار برش داد.

دستگاه برش لیزر استیل

نمونه های تبلیغات با دستگاه برش لیزر

برش ورق فلز برای تابلوهای علامت

هنگام رانندگی، علائم و علائم جاده بهترین ابزار برای هدایت جاده هستند. اما یک بیلبورد وجود دارد که شبیه تابلوی خیابان است، اما واقعاً یک بیلبورد است. علائم تبلیغاتی معمولا شامل یک ماده فلزی نازک است و لیزر ممکن است برای برش سریع و دقیق ورق های فلزی نازک استفاده شود.

برش ورق فلز لایت باکس تبلیغاتی

جعبه نور تبلیغاتی دارای مزایای نور نئون است که می تواند به راحتی تأثیر بصری افراد را افزایش دهد و یک اثر بازاریابی مثبت ارائه دهد. سیستم حکاکی برش لیزری  برای ساخت مواد مختلف فلزی نازک مانند آهن، فولاد ضد زنگ و طلا و مس تیتانیوم ایده آل است. پس از حکاکی  و برش لیزری، صفحه فلزی لایت باکس تبلیغاتی را می توان به طور مستقیم و بدون پردازش ثانویه رنگ آمیزی و جوش داد.

استندهای تبلیغاتی با استفاده از ورق های فلزی

استند نمایش تبلیغاتی فلزی همراه با LOGO شرکت، بطور خلاقانه باعث جلب توجه محصول می شود. می‌توانید قطعات ریز زیادی را با دستگاه فایبر برش فلزات برش داده و با استفاده از دستگاه فایبر حکاکی حکاکی‌های ظریف رویی آن‌ها انجام دهید سپس آن‌ها را بصورت خلاقاته مونتاژ کنید و استندی منحصر بفرد بسازید.

استند فلزی تبلیغاتی

پردازش فونت تبلیغاتی

کاراکترهای تبلیغاتی معمولاً از فولاد ضد زنگ، تیتانیوم، صفحات مسی و غیره ساخته می شوند. لبه ها و حروف سه بعدی سنتی جوش داده شده و جلا داده می شوند و مواد معمولی هستند، بنابراین به طور کلی برای تابلوهایی که نیازی به هنر بالا ندارند مناسب هستند. 

برای تولیدکنندگان تابلو و نمایشگر، سازندگان اکریلیک و سازندگان فروشگاه، برش لیزری یک راه حل مولد، تمیز، قابل اعتماد و جهانی است ، برای تمام هندسه ها و ضخامت های مواد. 

 دستگاه برش لیزر همچنین پردازش بدون سایش را امکان پذیر می کند که نتایج قابل تکراری را به دست می آورد. این یک مزیت رقابتی را تضمین می‌کند که محصولات جدید را قادر می‌سازد با هزینه‌های کمتر عرضه شوند و به سود بیشتری دست یابند.

شرکت پرتو پدیده رایمون با 18 سال سابقه تولید دستگاه برش لیزر، در زمینه طراحی و ساخت دستگاه فایبر برش فلزات تخت و اتاقدار مشاوره‌های لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها