|

ازدواج ندا یاسی واقعی است یا دروغ 13؟ همسرش کیست؟

به تازگی ویدئویی از ندا یاسی منتشر شده مبنی بر اینکه ازدواج کرده اما خیلیا معتقدند که این ویدئو صرفا برای جلب توجه است.

لینک کوتاه کپی شد

ندا یاسی یکی از اینفلوئنسر های معروف ایرانیست که اصلا خوشنام نسیت. او در صفحه اینستاگرامش خود را یک کمدین معرفی کرده در حالی که همیشه با فحاشی و پوشش نامناسب سعی در جذب فالوور داشته. جالب بدونید که لایو او با امیر تتلو رکورد بازدید جهانی را شکست.  لایو این دو ساعت 6 صبح به وقت ایران بود و بیش از 110 هزار نفر بیننده داشت. این لایو پر از الفاظ رکیک و موضوعات غیراخلاقی بود و یکی از علل بسته شدن صفحه امیر تتلو در اینستاگرام شد.

ندا یاسی کیست؟

ندا یاسی متولد 21 بهمن 1368 در جنوب ایران است. فارغ التحصیل لیسانس مامایی از ایران و فوق لیسانس پرستاری از کانادا می باشد، به قول خودش به عنوان مدل و کمدین در اینستاگرام فعالیت می کند. او در یک خانواده عرب زبان بدنیا آمد. خودش می گوید متولد یکی از شهرهای کوچک در ایران با 7 خواهر و برادر هستم و در یک خانواده سخت گیر سنتی اما ثروتمند بزرگ شدم.

امروز خبری مبنی بر ازدواج ندا یاسی منتشر شد که خیلیا معتقدند که این خبر واقعیت نداره و هدف از انتشارش این که میخواد دوباره در کانون توجه قرار بگیره. حالا باید منتظر موند و دید که آیا خبر ازدواج این اینفلوئنسر اینستاگرامی صحت دارد یا اینکه صرفا دروغ 13 است؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی