|

قیمت دلار در پانزدهمین روز اسفند تاریخی شد

قیمت دلار امروز در بالاترین قیمت تاریخی خود قرار دارد و با افزایش 400تومانی نسبت به روز گذشته در حال معامله است.

لینک کوتاه کپی شد

قیمت دلار امروز با افزایش ۱۵۰ تومانی بازگشایی شد و در کریدور ۶۰ هزار تومانی پیشروی کرد. رشد پلکانی این اسکناس در حالی ادامه دارد که نسبت به روز گذشته ۴۰۰ تومان افزایش قیمت دارد و در لحظه نگارش این گزارش، قیمت اسکناس آمریکایی چهار پله در کریدور ششم پیشروی کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت‌نیوز، فعالان بازار ارز روز گذشته پیش‌بینی کرده بودند که در صورت ماندگاری قیمت دلار بالای کریدور جدید، امکان صعود تا کانال چهار و پنج کریدور مذکور وجود دارد.

ارز‌های مهم صعودی شدند

قیمت درهم امروز با افزایش ۱۳۰ تومانی نسبت به روز گذشته بازگشایی شد. درهم در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۶ هزار و ۳۶۰ تومان معامله می‌شود. تتر نیز با افزایش ۳۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به کانال ۶۰ هزار تومانی ورود کرد و روی رقم ۶۰ هزار و ۲۵۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با افزایش ۸۰۰ تومانی به کانال بالاتر صعود کرد و با رقم ۷۶ هزار و ۵۸۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با رشد ۵۹۰ تومانی به کانال ۶۵ هزار تومانی راه یافت و با رقم ۶۵ هزار و ۵۰۰ تومان در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران بدون تغییر عرضه شد. اسکناس دلار با رقم ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت حواله دلار با رقم ۳۹ هزار و ۸۶۴ هزار تومانی عرضه شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی