|

پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته چه شد؟ وزیر پاسخ می دهد

وزیر آموزش و پروش، از پیگیری برای واریز پاداش پایان خمت بازنشستگان خبر داد و گفت: سازمان برنامه و بودجه قول داده‌ مشکلات را به زودی حل کنند.

لینک کوتاه کپی شد

رضامراد صحرایی در حاشیه مراسم کاشت نهال در دبیرستان ماندگار البرز در جمع خبرنگاران درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش، اظهار کرد:خواهش می‌کنم شما هم مثل بنده دائما واریز پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش را مطالبه کنید. طبیعتا من در کنار بازنشسته‌های خودم هستم و بارها از رئیس سازمان برنامه بودجه تحقق این امر را خواستم. مشکلاتی دارند که قابل درک است و قول دادند به زودی این مساله را حل کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، وی همچنین درباره رتبه‌بندی معلمان اعلام کرد که فاز اول رتبه‌بندی در آخرین مراحل خود بوده و تمامی اعتراضات بررسی شده است.

وزیر آموزش و پرورش درباره پیشنهاد رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور مبنی بر درج پیام درباره درخت کاری در صفحه آخر کتب درسی گفت: ما تقریبا در سال ۱۵۵ میلیون جلد کتاب برای دانش آموزان چاپ می‌کنیم. پیشنهاد ایشان درباره درج پیامی درباره درخت کاری صفحه خالی پشت جلد کتب درسی که یک طرف آن نوشته دارد و طرف دیگر سفید است، قابل بررسی است و حتما این موضوع را به رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتقل می‌کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عباس ارسالی در

    ما بازنشستگان فرهنگی سال 1400 از وعده و وعید خسته شدیم وقتی تجمع میکنیم و بابت واریز نشدن پاداش مربوط به رتبه‌بندی اعتراض داریم متاسفانه بجای وزیر و مسؤولین پاسخگو نیروهای ویژه با باتوم و اسلحه از ما استقبال می‌کنند آیا واقعا این روش دین مبین اسلام و انسان‌مداری مسؤولین یک کشور اسلامی‌است آیا واقعا نباید مسؤولین دروغگو و نابکار دزد و نالایق که پاسخگو نیستند و امورات را بجا و درست انجام نمی‌دهند سخت و جدی تنبیه و مجازات شوند ؟!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی