|

ادعای حاشیه‌ساز حداد عادل درباره یک اسم زینب

حداد عادل گفت: یکی از تحولاتی که در جامعه ما با انقلاب پدید آمد رواج نام زینب میان دختران بود.

لینک کوتاه کپی شد

غلامعلی حدادعادل اظهار داشت: همه ما با زندگی پرافتخار حضرت زینب آشنا هستیم. یکی از تحولاتی که در جامعه ما با انقلاب پدید آمد رواج نام زینب میان دختران بود. کسی را قبل از انقلاب نمی‌شناسم که در ایران قبل از انقلاب نام فرزندانشان را زینب را گذاشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس، غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سلسله همایش‌های ایمان و امید که به همت معاونت بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س)، اظهار داشت: همه ما با زندگی پرافتخار حضرت زینب آشنا هستیم. یکی از تحولاتی که در جامعه ما با انقلاب پدید آمد رواج نام زینب میان دختران بود. کسی را قبل از انقلاب نمی‌شناسم که در ایران قبل از انقلاب نام فرزندانشان را زینب را گذاشته باشد.

وی ادامه داد: انقلاب فرصتی پدید آورد تا جلوه دیگری از کربلا معرفی شود و آن جنبه حماسی واقعه کربلاست.

حدادعادل افزود: در میان مشاغل شغل پرستاری بُعد عاطفی و انسانی خاصی وجود دارد که در کمتر شغلی چنین بعدی وجود دارد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به تحولات غزه، گفت: پرستاران در غزه زیر بمباران به کار خود ادامه می‌دهد و جلوه زیبایی از انسانیت را به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: دولتمردان غربی سال گذشته بخاطر فوت یک خانم در ایران ادعای حقوق بشر می‌کردند اما امروز در برابر کشته شدن زنان و کودکان غزه هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند و سکوت کرده اند.

حدادعادل افزود: در مجلس فعلی و دولت فعلی سعی شد تاحدودی رابطه میان مجلس و دولت با مردم سازماندهی شود. به گونه‌ای که بتوانیم مشکلات و انتقادات و پیشنهادات پرستاران و پزشکان و.. را منتقل کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: انشالله سعی می‌کنیم برای انتخابات مجلس افراد پاکدست، متخصص و انقلابی را انتخاب کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی