|

توالت ایرانی از جرم زیاد زرد شده؟ شوینده شیمیایی گلوتو میزنه اینجوری خونگی برق بنداز

شاید تمیز کردن توالت ایرانی و فرنگی با مواد شیمیایی برای شما هم کار سختی باشه که در این مطلب یاد میگیریم چطور با مواد خونگی برقشون بندازیم.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- معمولا شستشو و نظافت سرویس های بهداشتی خیلی سخت هستن چرا که هم برای برخی هم ممکنه یه کار چندش به نظر بیان و هم اینکه بادی جرم گیری بشن و در نهایت شاید شخص کلافه بشه که ای بابا چرا که این توالت و یا این روشویی تمیز بشو نیست! اما باید بدونید که سرویس بهداشتی یکی از آلوده ترین نقاط خونه میتونه باشه که خیلی زود به محلی کثیف و بد بو تبدیل میشه. قطعا هر چیزی رو وقتی بعد از مدت طولانی تمیز کنید با جرم های انباشته شده روی هم مواجه خواهید شد که خب هی تمیز کردنشون هم سخت تر میشه. پس دقت داشته باشید هم به جهت رفع آلودگی و هم برای جمع نشدن جرم و در نهایت نظافت راحت تر، زود به زود اقدام داشته باشید.

اما شاید براتون سوال بشه خب چیکار کنیم؟ همش استفاده از این مواد شوینده شیمیایی دستامون رو داغون کرده و بوی بدش میشینه تو گلومون! که خب در این مطلب قراره یاد بگیریم چیکار کنیم که این مدلی نشه. 

Dirty-toilet

ترکیب جوش شیرین و سرکه سنگ توالت رو برق بندازه

واقعا عجیبه که سرکه و جوش شیرین تا به این اندازه میتونن برای نظافت هررر چیزی خوب باشن! اما باید بدونید که بله این دو وقتی با هم ترکیب میشن میتونن واکنش خوبی داشته باشن. ابتدا مقداری از جوش شیرین رو بر روی سنگ توالت بزنید و سپس سرکه روشون بریزید و بگذارید کمی بمونه.

بعد از تقریبا یک ساعت با برس توالت شروع به کشیدن کنید تا جرم ها گرفته بشن و بعد هم آبکشی و تمام.

نمک دریا هم برای نظافت سنگ توالت میتونه خوب باشه

نمک خواص های زیادی داره که یکیش ضدعفونی کنندگی هستش. دونه های درشت میتونه رسوب های باقی مونده بر روی سنگ توالت رو به خوبی تمیز کنه. بنابراین باید مقداری سنگ نمک رو بر روی سنگ بپاشونید و بعد با کمک برس توالت این جرم ها رو به خوبی تمیز کنید.

در انتها هم با آب گرم آبکشی کنید تا همه چیز تکمیل بشه.

نوشابه میتونه به خاطر اسیدی بودنش سنگ توالت رو سفید کنه

استفاده مواد هایی مثل نوشابه چون فقط یک مورد هستند دیگه استفاده ازشون مشخصه. مثلا برای استفاده از نوشابه اینجوریه که نوشابه رو بر روی سنگ توالت ایرانی  یا فرنگی میریزید و بعد هم با برس نظافت می کنید و آخر سر هم که آبکشی.  

اسید کربنیک و فسفریک ملایمی که در نوشابه وجود داره باعث میشه تا سنگ توالت شما تمیز بشه و برق بیوفته اما اگر فکر می کنید این جرم ها سنگین و زیاد هستند، بهتره که بعد از ریختن نوشابه چند ساعتی صبر کنید و بعد برس توالت شوی بکشید و آبکشی.

4-26

سرکه و الکل چه می کنن با سنگ توالت 

استفاده از این روش هم خیلی آسونه و هم بی خطر. برای انجام این کار باید نصف پیمانه سرکه و نصف پیمانه الکل رو مخلوط کنید و به اندازه یک چهارم پیمانه هم آب اضافه کنی. حال این ترکیبات رو بر روی توالت فرنگی بریزیر و برس کشیدن و شستشو. 

جرم گیر پاک کننده ای قوی و غیر قابل مقایسه

جرم گیر های زیادی هستند که میتونن این مشکل رو برای شما حل کنند اما خب راستش بعضیاشونم واقعا بی بخارن و خیلی تاثیر گذار نیستند. استفاده از جرمگیر های شیمیایی موثر هرچند که برای سلامت بدن مضر هستد اما حقیقتا هیچ چیز به اندازه یک جرم گیر خوب شیمیایی نمیتونه توالت ها رو تمیز کنه.

اما برای جلوگیری از آسیب های وارده بهتره که از دستکش و ماسک استفاده بشه و از طرفی هم در و پنجره ها باز باشن و هواکش هم روشن باشه. ابتدا مواد رو بر روی سطح زمین و سنگ توالت بریزید و بعد پخش کنید و کمی صبر کنید تا تاثیرش رو بذاره و بعد با برس بکشید و آبکشی.

عجیبه اما دهان شویه و یا خمیردندون به شدت موثرن

جالبه که خمیردندونی که به دندونامون میزنیم یه تمیز کننده فوق العاده قوی برای جرم ها هستش که میتونه هم کتونی ها رو سفید کنه و هم میتونه جرم شیرآلات رو تمیز کنه! از این طرفم برای نظافت و برق انداختن سنگ توالت میتونید دهان شوی رو داخل بطری اسپری بریزید و بعد هم به سنگ ها بزنید و برس و ابکشی. و یا خمید دندان رو به سطوح بزنید و بعد هم برس و ابکشی.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها