|

کسی با زنانی که حجاب فقهی را رعایت نمی‌کنند برخورد نداشته است؟!

روزنامه جوان: ادعای برخورد با بانوان به دلیل نداشتن حجاب به معنای فقهی آن ادعای کذبی است که فقط دستمایه رسانه‌های معاند قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

روزنامه اصولگرای جوان در یادداشتی به موضوع حجاب و عفاف پرداخته و نوشته است ادعای برخورد با بانوان به دلیل نداشتن حجاب به معنای فقهی آن ادعای کذبی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین، منظور از حجاب که در حکومت اسلامی الزامی شده به چه معناست؟ در نگاه اول آنچه در ذهن شکل می‌گیرد همان حجاب فقهی یا به‌عبارتی وجه و کفین است.سؤال اینجاست که آیا پس از پیروزی انقلاب اسلامی دقیقاً همان زمانی که مسئله حجاب از سوی امام مطرح شد، این محدوده از حجاب مدنظر بود؟ مسلماً بهترین حجاب، کامل‌ترین آن است، اما آیا جمهوری اسلامی از همان ابتدا هم عزمی برای الزامی‌کردن چنین حجابی داشته یا تعریف او یک نوع پوشش عرفی عفیفانه است که با مانتو و روسری، با انواع و اقسام آن و رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون هم تأمین می‌شده و دقیقاً آنجایی برخورد شکل گرفته که ناهنجاری آشکاری مانند بد پوششی‌ها مثل مانتوهای باز و شلوارهای کوتاه، نیمه برهنگی‌ها، کشف سر و پوشش‌هایی که غیرعفیفانه است، دیده شده‌است.

این روزنامه تاکید کرده است: پس ادعای برخورد با بانوان به دلیل نداشتن حجاب به معنای فقهی آن ادعای کذبی است که فقط دستمایه رسانه‌های معاند قرار گرفته و با تکرار آن از سوی برخی جاهلان و مزدوران نیز بر طبل آن کوبیده می‌شود. بنابر این نه اجباری بودن حجاب مسئله بود و نه خود تعریف حجاب به معنای فقهی آن مطرح است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی