|

با سئو سایت، درآمد بیش از 100 میلیون ماهانه داشته باشید!

به نظر شما چه راه هایی وجود دارد که به درآمد صد میلیون تومان ماهانه دست یابید؟ اشتباه نکنید! قصد معرفی دوره های پول سازی و یا مهارت...

لینک کوتاه کپی شد

به نظر شما چه راه هایی وجود دارد که به درآمد صد میلیون تومان ماهانه دست یابید؟ اشتباه نکنید! قصد معرفی دوره های پول سازی و یا مهارت های جدید را نداریم؛ راهکار پیشنهادی ما، همان کسب و کار فعلی شما را به درآمد دلخواهتان می رساند. سئو سایت، روشی سریع و اصولی برای کسب درآمد از فضای آنلاین است که بدون نیاز به تغییر شغل، درآمد شما را بدون محدودیت افزایش می دهد.

سئو چیست؟

سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو می باشد. انجام این فرایند به شما کمک می کند تا سایت خود را برای دو دسته از کاربران بهینه سازی کنید؛ کاربران واقعی و کرولرهای گوگل. کرولر یا خزنده های گوگل با بررسی سایت شما از دو بعد فنی و محتوایی، به آن امتیازدهی می کنند و با توجه به این امتیازات، سایت شما را در لیست نتایج گوگل جای می دهند. به این ترتیب، هرچه سایت شما در وضعیت بهینه تری برای این دو دسته از کاربران قرار داشته باشد، احتمال صعود آن به نتایج برتر سرچ نیز بیشتر خواهد شد.

افزایش درآمد با سئو

 

a9e50cd7-39e2-4bc5-b242-414ac30cc266

چه چیزی بهتر از این که از دید مخاطب، به مرجعی معتبر و متخصص در حوزه کاری خود تبدیل شوید؟ هر چه فعالیت سایت خود را بهبود ببخشید و بتوانید پاسخگوی نیازهای کاربران باشید، در نهایت دیدگاه مثبت تری نسبت به خود در ذهن آن ها ایجاد می کنید. وقتی مخاطب بتواند از طریق سایت شما پاسخ سوالاتش را بیابد و به تمام اطلاعات مورد نیازش دست یابد، شما را  به عنوان مرجع جامعی در این حوزه می شناسد که از اعتبار کافی برخوردار هستید و با خیال راحت از شما خرید می کند.

اما سئو چگونه به افزایش درآمد شما کمک می کند؟ هدف اصلی شما از تبلیغات، معرفی کسب و کار خود به مخاطبان هدف، جلب توجه آن ها و در نهایت، ترغیبشان نسبت به خرید است. از سوی دیگر، تمام افراد بخش زیادی از زمان خود را صرف جست و جو در سطح وب و گشت و گذار در فضای مجازی می کنند. همچنین بخش زیادی از محصولات و خدمات مورد نیاز افراد از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خریداری می شود. با توجه به این نکته، می توانید با جای دادن سایت خود در لیست نتایج سرچ و صعود به رتبه های برتر، شانس خود را برای تبدیل مخاطبان هدف به مشتریان وفادار بالا ببرید.

سئو یا تبلیغات؟

هر دو این موارد از آیتم های مختلف دیجیتال مارکتینگ هستند که وجود آن ها در استراتژی کسب و کارها ضروری است و بخشی از فرایند بازاریابی شما را تشکیل می دهند. بنابراین نمی توان از میان این دو، صرفا یکی را انتخاب کرد و توقع نتیجه خارق العاده ای داشت. در عین حال، نباید از این مسئله مهم غافل شوید که اطراف ما از تبلیغات مختلف پر شده و به جرئت می توان گفت که در مقایسه با قبل، اثرگذاری کمتری روی مخاطبان دارد. این در حالی است که با سئو سایت و راه یافتن به نتایج جست و جوی کاربران، به نحوی غیرمستقیم به تبلیغ کسب و کار خود و جلب اعتماد و رضایت مخاطبان پرداخته اید.

آیا سئو برای همه سایت ها اثربخش است؟

بله. فرقی ندارد که سایت شما در چه حوزه ای فعالیت داشته باشد، در هر حال سئو سایت به شما کمک می کند تا به صدر لیست نتایج جست و جو راه یابید. در هر حوزه، کلمات کلیدی متعددی وجود دارد که مخاطبان هدف شما آن را سرچ می کنند. با صعود به نتایج برتر موتورهای جست و جو در کلمات کلیدی هدف، سایت شما توسط افراد بیشتری دیده می شود و در نتیجه، افراد بیشتری به لیست مشتریان بالقوه شما اضافه می شوند. حال اگر این کار را به متخصصان زبده و ماهری سپرده باشید که محتوای سایت را به صورت کاملا مهندسی شده آماده کرده باشند، مشتریان بالقوه ای که وارد سایت شما شده و در حال مطالعه مقالات و محتوای سایت هستند، آرام آرام و به صورت ناخوداگاه به سمت خرید از سایت شما ترغیب می شوند.

سئو سایت را به چه کسی بسپاریم؟

انتخاب شرکت سئو تصمیم مهمی است که آینده کسب و کار شما را مشخص می کند. اگرچه در صورت بروز خطا، راه هایی برای جبران وجود دارد اما اعتبار سایت شما نزد موتورهای جست و جو از بین می رود و روند رشد و پیشرفتتان سخت تر از قبل خواهد شد. بهترین راه برای این کار، بررسی نمونه کارها و سوابق فعالیت شرکت است.

توجه داشته باشید که این نکته لزوما به معنای وجود نمونه کارهای مشابه نیست و منظور، بررسی میزان توانمندی نیروهای شرکت برای بهبود وضعیت سایت است. به عنوان مثال، اگر در حوزه پزشکی فعالیت دارید و قصد دارید سایت خود را بهینه کنید، لازم نیست حتما با شرکتی همکاری داشته باشید که پیش از این در زمینه سئو سایت پزشکی فعالیت داشته است. ممکن است بهترین شرکت متناسب با نیاز کسب و کار شما، نمونه کاری در این زمینه نداشته باشد اما در رزومه خود، سئو سایت های قدرتمند و رشد کلمات کلیدی پررقابتی را ثبت کرده باشد که نشان دهد به اندازه کافی برای پیشبرد اهداف شما توانایی دارد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف، بهترین شرکت سئو

39c45dea-3d9b-483a-9436-2211acca0328

در پایان، قصد داریم یکی از برترین شرکت های سئو را به شما معرفی کنیم که تمام معیارهای ذکر شده را دارد و نمونه کارهای قوی آن، حاکی از توانمندی متخصصان مجموعه است. آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف تجربه همکاری با برندهای بزرگی از جمله شرکت پاکسان، شیرآلات کی دبلیو سی، داروسازی دکتر عبیدی، کارخانه فولادیار کوروش، مجموعه کارخانجات آرایشی اکسیر کادوس، گروه صنعتی تنسر لاک و بسیاری از برندهای نام آشنای دیگر را دارد که هر یک در حوزه کاری خود جزو بهترین ها هستند و حرفی برای گفتن دارند.

این شرکت لیست جامعی از خدمات حوزه دیجیتال مارکتینگ و برندینگ را به مشتریان خود ارائه می دهد و همین امر موجب شده تا به عنوان کامل ترین آژانس دیجیتال مارکتینگ کشور شناخته شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، به وب سایت رسمی آن ها مراجعه فرمایید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی