|

بررسی بهترین موسسات برای قبولی در مدارس تیزهوشان!

قصد داریم نحوه ورود به مدارس برتر از جمله تیزهوشان را بررسی کنیم و بهترین راهکارهای قبولی در آزمون ورودی این مدارس را به شما آموزش دهیم

لینک کوتاه کپی شد

آزمون سراسری کنکور هفته گذشته برگزار شد و داوطلبان واکنش‌های متفاوتی داشتند؛ عده‌ای که تلاش و زحمت کافی را کشیده بودند و بر مفاهیم مسلط بودند، از آزمون راضی بودند و عده‌ای دیگر که تلاش کافی را نداشتند، از آزمون راضی نبودند و آن را سخت می‌دانستند. یکی از مهم‌ترین عواملی که بر روی نتیجه کنکور و در نتیجه آینده تحصیلی دانش آموزان تاثیرگذار است، مدرسه‌ای است که دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم و به طور ویژه در پایه دوازدهم در آن تحصیل می‌کنند، است. امروز در این مطلب قصد داریم نحوه ورود به مدارس برتر از جمله تیزهوشان را بررسی کنیم و بهترین راهکارهای قبولی در آزمون ورودی این مدارس را به شما آموزش دهیم؛ در پایان نیز بررسی بهترین موسسات برای قبولی در مدارس تیزهوشان را به شما معرفی خواهیم نمود، پس تا انتها همراه ما باشید.

بررسی بهترین موسسات برای قبولی در مدارس تیزهوشان!

چرا مدارس برتر میزان قبولی بیشتری در آزمون سراسری کنکور دارند؟

مدارس برتر که شامل مدارس تیزهوشان و برخی از غیرانتفاعی‌ها و در رده بعدی مدارس نمونه دولتی هستند، همگی دارای آزمون ورودی و شرط معدل هستند. این مدارس با توجه به فیلتری که برای ورود دارند، تنها دانش آموزان متوسط و رو به بالا را جذب می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود تا دانش آموزان مستعدتری برای آموزش داشته باشند.

علاوه بر این، مدارس برتر، دارای کادر مدیریتی، اجرایی و آموزشی بسیار باکیفیتی هستند و این موضوع باعث می‌شود تا دانش آموزان از همان ابتدا مطالب بالاتر از سطح کتاب و تستی را بیاموزند و به مرور زمان بر روی مباحث مسلط شوند.

در مقابل متاسفانه در سال‌های اخیرهای اخیر مدارس دولتی چندان عملکرد مناسبی نداشته اند و طبق آمار تنها 2.5% نفرات برتر آزمون سراسری در مدارس دولتی تحصیل داشته اند!

چگونه می‌توان به مدارس برتر راه یافت؟

چگونه می‌توان به مدارس برتر راه یافت؟ - بررسی بهترین موسسات برای قبولی در مدارس تیزهوشان!

همانطور که اشاره شد، برای ورود به مداس برتر، شرط معدل و آزمون ورودی وجود دارد که برای تحصیل در این مدارس باید این حتما این مراحل را طی کنید. سطح آزمون ورودی و همچنین حداقل معدل لازم برای مدارس مختلف کمی با هم تفاوت دارد که معمولا دانش آموزان ترجیح می‌دهند در چند آزمون شرکت نمایند تا در آخر بتوانند در صورت قبولی از بین آن‌ها، بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

از چه مقطعی می‌توان وارد مدارس تیزهوشان و سایر مدارس برتر شد؟

آزمون ورودی مدارس برتر معمولا در انتهای مقطع ابتدایی و همچنین انتهای مقطع متوسطه اول که دانش آموزان قصد ورود به یک مقطع جدید را دارند، برگزار می‌شود. در این بین برخی از مدارس آزمون میان پایه‌ای نیز دارند. برای مثال مدارس تیزهوشان تنها در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم آزمون دارند. برای شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان ششم می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://amoozeshcenter.com/tizhooshan/tizhoshan-6

بهترین راهکار قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر!

اگر قصد شرکت در آزمون ورودی را دارید، در اینجا بهترین راهکارهای قبولی در آزمون ورودی که توسط مشاورین و قبول شدگان در سال‌های گذشته توصیه شده اند را به شما آموزش داده ایم:

1) برنامه ریزی

برنامه ریزی - بررسی بهترین موسسات برای قبولی در مدارس تیزهوشان!

یکی از رازهای موفقیت دانش آموزان، درس خواندن با برنامه ریزی است. بارها دیده شده است که دانش آموزان با وجود درس خواندن کافی اما نتیجه مطلوب را در طی زمان نمی‌گیرند. دلیل اصلی این موضوع، عدم برنامه ریزی صحیح و اصولی است. با توجه به اینکه دانش آموزان در این مقطع علاوه بر دروس مدرسه باید دروس آزمون را بخوانند، این کار عملی نخواهد شد مگر با برنامه ریزی!

2) تمرین و تست زنی کافی

هر چه تعداد تست‌ها و تمرین‌های استاندارد و مشابه آزمون بیشتری حل کنید، شانس قبولی شما افزایش پیدا می‌کند. پیشنهاد می‌شود که دانش آموزان ابتدا بدون در نظر گرفتن زمان به سراغ حل تمرین و تست بروند و پس از اینکه به تبحر لازم رسیدند سپس به سراغ حل تست‌های زماندار بروید و تلاش کنید تا تست‌ها را در کمترین زمان ممکن به حواب صحیح برسانید.

3) حل تست‌های آزمون سال‌های گذشته

یکی از راهکارهای توصیه شده که کمک زیادی به شما خواهد کرد، حل تست‌های آزمون‌ سال‌های گذشته است اما به شرطی که در زمان درستی انجام شود؛ زمان درست این کار، موقعی است که شما به طور کامل مباحث را مطالعه کرده اید و می‌خواهید خود را محک بزنید.

4) شرکت در آزمون‌های آزمایشی

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که دانش آموزان با آن مواجه هستند، عدم آشنایی با تست و مدیریت زمان است. دلیل این موضوع بسیار واضح است، زیرا دانش آموزان اغلب در مدرسه در امتحانات تشریحی شرکت می‌کنند و کمتر پیش آمده تا درگیر تست زنی شوند. شرکت در آزمون‌های شبیه ساز تیزهوشان شما را با جو آزمون آشنا می‌کند و نحوه مدیریت زمان را به مرور به شما می‌آموزد. علاوه بر این اگر پس از برگزاری آزمون به تحلیل آن بپردازید، با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا می‌شوید و می‌توانید ر جهت رفع نقاط ضعف خود اقدام نمایید.

5) ثبت نام در کلاس آمادگی آزمون ورودی

ثبت نام در کلاس آمادگی آزمون ورودی - بررسی بهترین موسسات برای قبولی در مدارس تیزهوشان!

اکثر دانش آموزان پذیرفته شده در آزمون تیزهوشان، عامل اصلی موفقیت خود را در کنار تلاش و زحمت بسیاری که کشیده اند، شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون ورودی می‌دانند. این موضوع با تحلیل آزمون تیزهوشان 1402-1403 نیز به وضوح مشخص شد. این کلاس‌ها اگر از کیفیت و سطح مناسبی برخوردار باشند، دانش آموزان را در طی سال با مباحث و منابع آزمون ورودی آشنا کرده و در طی آموزش این مباحث، با تمرین و تکالیفی که به شما می‌دهند، باعث تسلط شما بر روی این مباحث می‌شوند. علاوه بر این آزمون شبیه ساز، برنامه ریزی و خدمات دیگری که به شما ارائه می‌دهند، شما را به بهترین شکل برای آزمون ورودی آماده می‌کنند. برای شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان نهم می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://amoozeshcenter.com/tizhooshan/tizhoshan-9om

بهترین موسسات برای قبولی در مدارس تیزهوشان!

اگر نگاهی به آموزشگاه‌ها، موسسات و مراکز علمی در کشور بیاندازید، با اسامی مختلفی مواجه می‌شوید که ممکن است شما را با این سوال مواجه کند که کدام موسسه بهترین آموزشگاه تیزهوشان برای قبولی در آزمون ورودی است؟

برای پاسخ به این سوال عوامل مختلفی را باید در نظر بگیرید. مهم‌ترین عواملی که در هنگام ثبت نام در کلاس آمادگی آزمون تیزهوشان باید به آن توجه داشته باشید، عبارتند از:

1) مدرسین کلاس

بدون شک نیمی از تاثیر کلاس، به مدرسین آن بستگی دارد؛ بدیهی است که تفاوت وجود دارد بین مدرسین معمولی و بی تجربه و یا بازنشسته با مدرسین باکیفیت و باسابقه تحصیل در مدارس برتر. پس بنابراین رزومه اساتید و مدرسین دوره و کلاس مد نظرتان را به خوبی ارزیابی نمایید.

2) آمار قبولی سال‌های گذشته

برای اطلاع از عملکرد یک آموزشگاه، می‌توانید آمار قبولی دانش آموزان سال‌های اخیر آن آموزشگاه را مشاهده نمایید؛ البته به شرطی که به آمار واقعی و کارنامه دانش آموزان نیز دسترسی داشته باشید.

3) پوشش دادن مباحث آزمون

پیش از ثبت نام در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان، مطمئن شوید که تمامی مباحث آزمون به طور کامل در کلاس‌ها تدریس می‌شود و پوشش داده می‌شود. برای مثال دانش آموزان پایه ششم، تنها باید مباحث هوش و استعداد تحلیلی را بداند اما در مقابل، دانش آموزان پایه نهم، علاوه بر مباحث هوش و استعداد تحلیلی باید به دروس علوم، ریاضی، ادبیات، مطالعات اجتماعی و قرآن و معارف اسلامی که تحت عنوان استعداد تحصیلی مطرح می‌شود، تسلط داشته باشند.

4) مشاور و پشتیبان تحصیلی

یکی از عوامل موثر بر موفقیت دانش آموزان، وجود مشاورین پیگیر و دلسوزی که کار دانش آموزان را پیگیری نمایند و عملکرد آن‌ها را به اطلاع مشاورین برسانند.

5) آزمون شبیه ساز استاندارد

آزمون شبیه ساز استاندارد - بررسی بهترین موسسات برای قبولی در مدارس تیزهوشان!

همانطور که اشاره شد، شرکت در آزمون شبیه ساز، تاثیر به سزایی در آمادگی دانش آموزان دارد و آن‌ها را در جو و شرایط آزمون اصلی قرار می‌دهد تا علاوه بر آشنایی با سوالات، میزان استرس‌تان کمتر شود.

بهترین آموزشگاه تیزهوشان در ایران کجاست؟

با در نظر گرفتن نکات گفته شده و نظرسنجی‌های انجام شده و همچنین نظرات دانش آموزان و اولیا، یکی از بهترین بازخوردها برای موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت بود. این موسسه موقع شده در خیابان پاسداران شهر تهران است و می‌توان آن را بهترین آموزشگاه تیزهوشان در شمال شرق تهران دانست. آمار قبولی بالای 80% نیز این موضوع را تصدیق می‌کند. کلاس‌های این مجموعه به سه شکل حضوری، آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود و دانش آموزان با توجه به شرایط خود می‌توانند بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

علاوه بر این شما با ثبت نام در کلاس‌های موسسه موفقیت از خدمات دیگری همچون پشتیبان و مشاور تحصیلی، کلاس رفع اشکال، آزمون شبیه ساز به همراه تحلیل و ... نیز برخوردار خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس‌ها می‌توانید به وب سایت موسسه موفقیت به نشانی www.amoozeshcenter.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید.

نتیجه گیری

امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید. در این مطلب به اهمیت تحصیل در مدارس برتر پرداختیم و سپس نحوه قبولی و ورود به این مدارس را به شما آموزش دادیم. در پایان نیز با بررسی بهترین موسسات برای قبولی در مدارس تیزهوشان در خدمت شما بودیم. لطفا نظرات، تجربیات، سوالات و ابهامات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها