|

از جذابیت های حیات وحش؛ پلنگ برفی بی رحم گوزن کوهی تنها رو گیر انداخت و تیکه تیکه کرد!

در ویدیو امروز پلنگ برفی درنده رو می بینید که به گوزن کوهی بدبخت حمله میکنه و اون رو تیکه میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌‌ وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

پلنگ برفی گربه‌سانی است که به علت ظاهر منحصر به فرد و زیبایش شناخته می‌شود. خز سفید و متراکم بسیار زیبا، پوستی به رنگ زرد کمرنگ و خال‌های زرد و مشکی از ویژگی‌های ظاهری اصلی پلنگ‌ های برفی به شمار می‌آید. رنگ سفید این پستاندار به استتار آن و شکار بهتر کمک بسیاری می‌کند. این گونه از پلنگ پنجه‌هایی بسیار بزرگ و دم بلندی داشته و قادرند تا به خوبی در نقاط سرد و خشک زندگی کنند.

گوزن از جانوران گیاهخوار با ظاهری زیبا و حرکات چابک است که با تکامل طی میلیون ها سال گذشته توانسته با شرایط سخت محیط پیرامون خود سازگار شود. بیشتر گونه های گوزن یک سری خصوصیات مشترک دارند که شامل دو سم روی هر پا، یک معده چهار قسمتی، پاهای کشیده و بلند، دم کوتاه و پوشش بدن به رنگ قهوه ای، قرمز یا خاکستری می باشد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • د ارسالی در

    گوزن کوهی؟!!!

  • هم وطن ارسالی در

    همچین نوشتید پلنگ برفی بی‌رحم..!! آدم فکر می‌کنه که به آدمی زاد حمله کرده..!! بعدشم نوشتید تیکه تیکه کرد شکارشو...پس باید درسته ببلعتش!؟؟ /b>

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها