|

سگ های وحشی ای که زدن به گله بوفالو ها و دارن دم توله بیچاره رو میکَنن؛ واکنش مامانشو!

در این ویدئو حمله سگ های وحشی به گله بوفالو ها را خواهید دید. سگ ها یکی از توله ها رو شکار کردند که با واکنش مادرش مواجه شدند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بوفالو یا گاومیش پستانداری از نژاد گاوها با شاخ هایی هلالی شکل است که جثه ای بزرگ دارد. بوفالو نژادهای مختلفی دارد که معروف ترین آن ها، بوفالوی آمریکایی و بوفالوی آفریقایی می باشد. جالب است بدانید که بوفالو می تواند با سرعتی حدود 50 کیلومتر بر ساعت بدود و این سرعت چیزی حدود سه برابر سرعت دویدن انسان است. با این تفاسیر اگر یک بوفالوی وحشی به سمت شما حمله کند، به آسانی به شما خواهد رسید و با شاخ های تیز و هلالی شکلش شما را تکه تکه خواهد کرد. بوفالو یکی از پرقدرت ترین حیوانات جنگل در کنار شیر، ببر و خرس به حساب می آید.

بوفالوی آمریکایی بزرگ ترین بوفالوی موجود درجهان است. این بوفالو با طول و عرض نسبتا درشتی که دارد می تواند یک تهدید جدی برای هر حیوان یا انسانی در قلمرو خود باشد. این بوفالو حدود 1 تن وزن دارد و می تواند با شاخ هایش هر حیوانی را از پای در بیاورد.

محل زندگی بوفالوها در دشت ها، مراتع و چمنزارها و مکان هایی با آب و هوای معتدل می باشد. این مکان ها بهترین مکان برای پرورش بوفالو می باشند. پرورش بوفالو در برخی کشورهای آفریقایی و امریکا و کانادا رواج زیادی دارد. هرچند در کشور ایران پرورش بوفالو رواج چندانی ندارد، اما در بخش هایی از استان مازندران پروش و اهلی سازی بوفالو انجام می شود.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها