|

شیر ها خیلی وحشیانه گراز رو کشتن؛ در حالی که زنده بود دل و رودشو ریختن بیرون!

در این ویدئوی دلخراش شیر هایی را خواهید دید که دارَن گراز بیچاره رو میخورند در حالی که حیوان نگون بهت زنده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این ویدئوی دلخراش با این صحنه آغاز می شود شیر ها در حال خوردن گراز هستند و گراز نگون بخت در حال دست و پا زدن یا شاید تقلایی بدون نتیجه برای نجات، بالاخره در بدترین شرایط هم اندک امیدی هست.

آری حیات وحش ظالم است البته که ما انسان ها هزاران سال است که از آن فضا دور شده ایم و دیگر به درستی نمیتوانیم تشخیص دهیم در بین حیوانات چه چیز درست است و چه چیز اشتباه، ما انسان ها تمام موجودات را با یک متر قضاوت میکنیم انگار که جز ما هیچ موجودی سلیمی نیست و ماییم که مرکز کل جهانیم، پس مشهود است که ما فکر میکنیم بعضی کارهای حیوانات اشتباه و غیرمنطقی اند. شاید هم برخی از کارهای حیوانات اشتباه باشند اما به قطع نمیتوان قضاوت کرد و همیشه جای شبهه را خالی باید گذاشت. 

در حیات وحش همواره نبردها و لحظات بکری اتفاق می افتد که خیلی از آنها از چشم بشر دور مانده اند اما هر از گاهی گروه های طبیعت گرد و علاقه مند به حیات وحش لحظاتی را شکار می کنند که بی نظیر است و شاید کمتر انسانی است که دوست نداشته باشد این لحظات و تصاویر را ببیند حیات وحش امروز لحظه تکان دهنده و هرگز دیده نشده است که در قالب یک ویدئو به اشتراک گذاشته می شود.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها