|

از جذابیت های حیات وحش؛ حمله شیر ها به کل یالدار باردار و تلاش اون بیچاره برا زنده موندن

در این ویدئو شیر هایی را خواهید دید که به کل یالدار باردار حمله می کنند و حیوان نگون بخت با وجود مقاومت زیاد در نهایت از پا افتاد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی که به وقایع حیات وحش نگاه می کنید هر روز آن پر است از لحظات کشمکش دار و پر تلاطمی که حیوانات برای بقای خود با آن ها درگیر هستند، همیشه یکی به دنبال طعمه است و دیگری به دنبال حفظ جان خود درنده و غیر درنده هم ندارد. در حیات وحش هر روز باید برای دیدن طلوع دوباره خورشید بی وقفه تلاش کرد و حواس جمع بود. افرادی که به وقایع حیات وحش علاقه دارند همیشه چشم باز هستند تا مبادا یکی از این صحنه های خارق العاده را از دست بدهند صحنه هایی که اگرچه مادام در طبیعت تکرار می شوند اما شما ممکن است فقط برای یک بار شاهد آن ها باشید. در این ویدئو شیر هایی را خواهید دید که به کل یالدار باردار حمله می کنند حیوان بیچاره تلاش زیادی کرد تا زنده بماند اما در نهایت تسلیم شد.

 شیر یکی از بزرگ ترین، قوی ترین و درنده خوترین گربه های جهانِ که با پنجه های بزرگ و چنگال های تیزش قادر است هر حیوانی را شکار کند. شیر ها به طرز عجیبی اجتماعی بوده و به صورت گروهی و با خانواده در گله زندگی می کنند. گله های شیر معمولا شامل یک شیر نر، 5 تا 15 ماده شیر خویشاوند و توله های آن ها می باشد، اگرچه گروه های کوچک 2 یا 3 نفره هم چندان غیر معمول نیست.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها