|

از جذابیت های حیات وحش؛ شیر شووور بخت زیر دست و پای زرافه خوش قد و بالا لِه و لَورده شده

در این ویدئو که از چند قسمت تشکیل شده ابتدا یک شیر گرسنه را خواهید دید که به زرافه‌ای حمله کرده و در تلاش است تا این حیوان را شکار کند

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- برخی از جانوران مانند شیر، کوسه، پلنگ و ببر خشن و ترسناک هستند به طوری که اگر روزی روزگاری باهاشون رو به رو بشید قطعا باید غزل خداحافظی را بخوانید. برخی دیگر مانند خرگوش، آهو و گوزن هم هستند که بسیار دوست‌ داشتنی و بی‌آزار می باشند. حالا گاهی اوقات همین حیوانات ترسناک مثل شیر و پلنگ مورد حمله حیوانی دیگر قرار می گیرند که تصورش کمی سخت است چرا که ما همیشه انتظار داریم این حیوانات را در قامت حمله کننده ببینیم.

 در این ویدئو که از چند قسمت تشکیل شده ابتدا یک شیر گرسنه را خواهید دید که به زرافه‌ای حمله کرده و در تلاش است تا این حیوان عظیم الجثه را شکار کند اما با ضربات پای زرافه مواجه شد و پا به فرار گذاشت. در بخش دوم خواهید دید که یک بچه کرگدن قصد بازی کردن با زرافه را دارد، اما زرافه این موضوع را مزاحمت تلقی می‌کند و بچه کرگدن بی نوا را به باد کتک می‌گیرد. در بخش سوم نیز جدالی طنزآمیز میان دو زرافه را می‌بینیم که از فنون کشتی برای زمین زدن یکدیگر استفاده می‌کنند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها