|

از جذابیت های حیات وحش؛ حمله جنون آمیز گورخر ها به گوزن تازه متولد شده چه بد بهش لگد زدن

در این ویدئو خواهید دید که چگونه گورخر ها به بچه گاوگوزن تازه متولد شده یورش می برند و او را چند بار نقش بر زمین می کنند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- تنازع برای بقاء یکی از اصول اولیه در حیات وحش محسوب می شود که گاه صحنه هایی را خلق می کند که ممکن است برای ما عجیب و حتی ناراحت کننده به نظر برسد. در یکی از این صحنه های نادر و عجیب، یک طبیعت گرد در آفریقا صحنه عجیب و نادری را به ثبت رساند که توجه بسیاری را در شبکه های اجتماعی به خود جلب کرد. در این صحنه دو گاو گوزن نر و ماده بالغ دیده می شوند که یک بچه تازه متولد شده دارند. اما در این صحنه گله ای از گورخر ها نیز دیده می شوند که تلاش دارند این بچه گاوگوزن را بکشند. در واقع تعدادی از این گورخر ها به طور مرتب به سمت بچه گاوگوزن یورش می برند و سعی دارند با لگدهای محکم او را از پای دربیاورند.

گاوگوزن های بالغ هم تلاش دارند تا از این بچه بی دفاع و تازه متولد شده خود مراقبت کنند اما تعداد زیاد گورخر ها آن ها را گیج می کند و همین امر سبب می شود تا گورخرها موفق شوند در چند نوبت بچه گاوگوزن نگون بخت را با لگدهای خود نقش زمین کنند. به نظر می رسد این گاو گوزن ها وارد قلمرو این گورخر ها شده اند اما هنوز به درستی معلوم نیست که چرا گورخر ها بچه گاوگوزن را هدف حمله خود قرار داده بودند. یکی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی که این ویدئو را منتشر کرده نوشت: دیگر وقتی شیر‌ها به گورخر‌ها حمله می‌کنند ناراحت نمی‌شوم!

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها