|

انواع صندوق های سرمایه گذاری کیان دیجیتال

برای شناخت موفق‌ترین ابزار نوین سرمایه گذاری و مالی همیشه باید وقت زیادی صرف کنیم. در واقع باید تعداد بسیاری از آن‌ها را بررسی کنیم تا…

لینک کوتاه کپی شد

برای شناخت موفق‌ترین ابزار نوین سرمایه گذاری و مالی همیشه باید وقت زیادی صرف کنیم. در واقع باید تعداد بسیاری از آن‌ها را بررسی کنیم تا بتوانیم از میان انواع مختلف آن‌ها بهترین‌ها و موفق‌ترین‌ها را انتخاب کنیم. اما جدا از این‌که کدام یک از این گزینه‌ها موفق هستند، اول باید به بررسی ساختار و ویژگی‌های آن‌ها بپردازیم و ببینیم که کدام‌شان متناسب شخصیت سرمایه گذاری ما هستند.

انواع صندوق‌های سرمایه گذاری کیان دیجیتال که بنابر گزارش‌ها و استنادات موجود از بهترین‌ ابزار مالی نوین هستند، هر کدام شیوه و ساختار و ویژگی‌های خود را دارند که برای شناخت‌شان نیاز به توضیح بیشتری داریم. در این فرصت به بررسی هر 6 صندوق سرمایه گذاری کیان دیجیتال خواهیم پرداخت.

انواع صندوق های سرمایه گذاری کیان دیجیتال

صندوق درآمد ثابت کیان

‌گفتیم در میان بهترین‌ها باز هم باید به دنبال گزینه‌ای باشیم که متناسب با نوع و سلیقه و شخصیت سرمایه گذاری ما باشد. این موضوع باعث می‌شود تا افراد ریسک‌گریز از 6 صندوق سرمایه گذاری موفق کیان، صندوق درآمد ثابت کیان را به خاطر ریسک بسیار پایینی که دارد، در اولویت قرار دهند.

تعداد افراد سرمایه گذار که روحیه ریسک پذیر دارند قابل توجه است. به همین خاطر در اولین قدم به شناخت این صندوق می‌پردازیم.

صندوق درآمد ثابت کیان سبدی متشکل از اوراق قرضه و سپرده‌های بانکی و میزان بسیار کمی سهام منتخب بازار دارد؛ بخش اعظم سبد صندوق درآمد ثابت کیان از اوراق قرضه و سپرده بانکی تشکیل شده است و اندکی از آن هم به سهام اختصاص دارد.

به دلیل چنین ترکیبی است که این صندوق ریسک بسیاری کمی برای سرمایه افراد دارد و از سوی دیگر می‌تواند عایدی و بازدهی مناسبی داشته باشد. صندوق درآمد ثابت کیان با 5 سال و 8 ماه سابقه فعالیت تا تاریخ 24 مرداد 1401 توانسته بازدهی حدودا 254 درصدی داشته باشد.

این صندوق جزو صندوق‌های ETF قابل معامله است و در ساعات کاری بازار سهام می‌توان واحدهای سرمایه گذاری آن را خرید و فروش کرد. نقدشوندگی سریع، بازدهی بیش‌تر از بانک، امنیت و شفافیت در ارائه اطلاعات و برخورداری از تیم متخصص از ویژگی‌های این صندوق است.

سرمایه گذاری در کیان

صندوق ندای ثابت کیان

با توجه به معرفی و برشماری ویژگی‌های صندوق درآمد ثابت کیان ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا می‌توان صندوقی با این ویژگی‌ها داشت که بازدهی بیش‌تر از حساب‌های بانکی و هم‌چنین تقسیم سود ماهیانه هم داشته باشد؟

در پاسخ باید گفت بله. صندوق ندای ثابت کیان با ترکیب و سبد مشابه صندوق درآمد ثابت کیان به طور ماهانه و در تاریخی مشخص اقدام به واریز سود ماهیانه به حساب سرمایه گذاران خود می‌کند.

صندوق آوای سهام کیان

ممکن است سرمایه گذاری مستقیم در بورس برای بسیاری از کسانی که دانش و وقت کافی برای سرمایه گذاری در این بازار را ندارند، خطرناک باشد و سرمایه آن‌ها را دچار ضرر کند.

این یک واقعیت است که بازار سهام همان میزان که بازدهی دارد، برای افراد ناآشنا با بازار پرریسک هم هست. بنابراین بهتر است از سرمایه گذاری غیرمستقیم در بورس که ابزار نوین و موفق آن صندوق‌های سرمایه گذاری سهامی هستند بهره ببریم.

صندوق آوای سهام کیان با سابقه فعالیت 5 سال و 6 ماه تا 24 مرداد 1401 توانسته بازدهی 2931 درصدی داشته باشد و یکی از بهترین صندوق‌ها برای سرمایه گذاری غیر مستقیم در بورس باشد. حضور متخصصین و تحلیل‌گران در صندوق آوای سهام کیان این آرامش خاطر را به سرمایه گذاران غیرحرفه‎‌ای، نیمه‌حرفه‌ای و حتی حرفه‌ای که سرمایه خود را در صندوق قرار داده‌اند، می‌دهد. چرا که انتخاب سهام موجود در سبد صندوق از بهترین سهام موجود در بازار است.

از طرف دیگر به خاطر این که این صندوق هم مانند دیگر صندوق‌های سرمایه گذاری کیان دیجیتال در فضای سرمایه گذاری آنلاین قابل بررسی است، تمام فعالیت‌های صندوق در شفافیت و امنیت و تحت نظارت سازمان بورس و همچنین سرمایه گذاران انجام می‌شود.

صندوق آهنگ سهام کیان

این صندوق هم سابقه 5 سال و 8 ماهه دارد. صندوق آهنگ سهام کیان در بازار سهام فعال است. این صندوق هم در بازه زمانی فعالیتش تا 24 مرداد 1401 توانسته بازدهی 1604 درصدی داشته باشد. این صندوق نیز جزو بهترین صندوق‌های سهامی در کشور به حساب می‌آید.

صندوق سهامی

صندوق طلا کیان

طلا از دیرباز جزو بهترین زمینه‌های سرمایه گذاری افراد به حساب می‌آمده است. این محبوبیت تا به امروز ادامه داشته است و در گذشته بارها ثابت شده که این فلز گرانبها در صدر زمینه‌های سرمایه گذاری پربازده قرار گرفته است.

به همین خاطر پیشنهاد سرمایه گذاری در صندوق طلا به جای خرید فیزیکی طلا بسیار معقول است. با سرمایه گذاری در صندوق طلا کیان می‌توان از بابت خطر سرقت در خرید فیزیکی طلا یا تقلبی بودن قطعات فیزیکی طلا آسوده خاطر بود.

سبد دارایی این صندوق متشکل از اوراق مشتقه طلا است. این اوراق به طور مستقیم وابسته به قیمت طلا هستند و ارزش‌شان با نوسان بهای طلا تغییر می‌کند.

به عنوان مثال با بیش‌تر شدن قیمت طلا در ماه‌های گذشته، صندوق طلا کیان توانسته در یک سال منتهی به 25 مرداد 1401 تقریبا 14درصد بازدهی داشته باشد. لازم به ذکر است که این صندوق از اول فعالیت خود یعنی 12/11/1396 تا 25 مرداد 1401 توانسته 571.5 درصد سود بدهد.

صندوق شاخصی هم‌وزن کیان

صندوق شاخصی هم وزن کیان نیز یکی دیگر از صندوق‌های کیان است. این صندوق به عنوان اولین صندوق شاخصی هم وزن در کشور شروع به فعالیت کرده و بازدهی خود را بر اساس شاخص هم وزن قرار داده است.

ویژگی متمایز کننده صندوق شاخصی هم وزن نسبت به سایر صندوق‌های شاخصی در این است که سبد سرمایه گذاری آن متشکل از سبدی از سهم‌های منتخبی است که در تابلوی اول و دوم بورس معامله می‌شوند.

با توجه به مشکل بودن خرید تمام سهام‌ موجود در بازار بورس با وزن‌های مساوی و کسب عایدی متناسب با شاخص هم وزن، سرمایه گذار می‌تواند با سرمایه گذاری آنلاین در واحدهای صندوق شاخصی هم‌وزن کیان، بازدهی متناسب با شاخص هم وزن کسب کند و همزمان در کارمزد خرید و فروش در بورس نیز صرفه‌جویی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها