|

بیمه‌شدگان آسیب‌دیده متروپل زیر چتر تامین اجتماعی

متروپل

سرپرست اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان گفت: این سازمان آمادگی دارد به کلیه بیمه شدگانی که دچار صدمه شده اند، خدمات رسانی کند.

لینک کوتاه کپی شد

سرپرست اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان از آمادگی این سازمان برای پرداخت بیمه بیکاری به بیمه‌شدگان آسیب‌دیده در حادثه متروپل خبر داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، عبدالرضا روشنی گفت : سازمان تامین اجتماعی برای اجرای رسالت‌های خود در زمینه حمایت از بیمه‌شدگانی که در این حادثه صدمه دیده‌اند، آمادگی دارد.

وی افزود: شعب یک و دو این سازمان آماده ارائه خدمات به مردم هستند. بیمه‌شدگانی که دچار صدمه شده‌اند به چند بخش تقسیم می‌شوند؛ کارگران ساختمانی که خود بیمه‌پرداز و کسانی که مشمول قانون کار بوده‌اند. برخی نیز خویش‌فرما بوده‌اند و احیانا بیمه‌شدگان دیگری در این حادثه دچار صدمه شده‌اند که هنوز آماری از تعداد این افراد در دست نداریم.

متروپل

سرپرست اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان گفت: بر اساس قوانین سازمان، برای حمایت از معیشت خانواده بیمه‌شدگانی که در این حادثه فوت کرده‌اند، آمادگی داریم و پرونده‌های آن‌ها را پیگیری می‌کنیم. همچنین برای پرداخت بیمه بیکاری به افراد مشمول قانون کاری که در این حادثه به صورت مستقیم دچار صدمه شده‌اند یا کسبه‌ای که به دلیل عملیات آواربرداری اشتغال‌شان تعطیل شده است، آمادگی داریم و این افراد باید توسط اداره کار شناسایی شوند.

روشنی عنوان کرد: به محض شناسایی و معرفی این افراد به بیمه، با تمام ظرفیت و امکانات خدمات به منظور کاهش آلام آن‌ها ارائه می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها