|

جاماندگان از یارانه به گوش باشید

یارانه کمک معیشتی، به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز شد. معترضان قطع یارانه اردیبهشت ماه از طریق سامانه حمایت میتوانند اقدام نمایند.

لینک کوتاه کپی شد

یارانه کمک معیشتی تکمیلی مرحله ۱۳۵ پس از درخواست بازبینی سرپرستان به دهک‌بندی و قطع یارانه خود در اردیبهشت ۱۴۰۱، به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز شد.

به گزارش از «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز، بنابر اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه تکمیلی کمک معیشتی سرپرستان متقاضی بازبینی و تجدید نظر در دهک‌بندی و قطع یارانه در اردیبهشت، ۱۴۰۱ واریز شد.

این مرحله از پرداخت پس از دستور رئیس‌جمهور و متعاقب ارائه درخواست بازبینی سرپرستان خانواری که به دهک‌بندی و قطع یارانه در مرحله ۱۳۵ از طریق سایت hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض داشتند، واریز شد.

بر این اساس، کمک معیشتی تکمیلی مرحله ۱۳۵ به حساب خانواری که تا قبل از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله بنا به اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهک دهم قرار گرفته بودند و متقاضی تجدیدنظر و بازبینی در دهک‌بندی اعلام شده آن وزارت خانه هستند، واریز شده است.

این مبلغ واریزی به حساب سرپرستان تا بررسی های انجام شده و تایید توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسدود و غیر قابل برداشت خواهد بود.

همچنین برحسب اطلاع‌رسانی‌های قبلی صورت گرفته، اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی کرونا از سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر شده است.

معترضان به دهک‌بندی اعلام شده یا قطع یارانه اردیبهشت ۱۴۰۱ باید از طریق آدرس اینترنتی  hemayat.mcls.gov.ir یا تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها