|

آیا رتبه‌بندی معلمان اواخر خرداد نهایی می‌ شود؟

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آخرین وضعیت قانون رتبه‌بندی معلمان را تشریح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا منادی سفیدان با اشاره به آخرین وضعیت تدوین آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در هیئت دولت، گفت: پس از ابلاغ قانون وزارت آموزش و پرورش یک‌ماه فرصت داشت این آئین‌نامه را تدوین و به هیئت دولت ارائه کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از آفتاب؛ با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش این آئین‌نامه را تدوین و ۲۳ فروردین به هیئت دولت ارائه کرده است، افزود: جلساتی نیز در کمیسیون‌های زیربنایی دولت برای تصویب این آئین‌نامه برگزار شده است و مقرر شده در ظرف چند روز آینده این آئین‌نامه به هیات وزیران برای تصویب ارائه شود.

نماینده تبریز تصریح کرد: پس از تصویب در صحن هیئت دولت آئین نامه برای اجرا ابلاغ خواهد شد و بر اساس آن رتبه‌بندی معلمان اجرایی خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره زمان دقیق اجرای رتبه بندی، اضافه کرد: با سرعتی که روند اجرایی شدن قانون به خود گرفته است تا اواخر خرداد رتبه‌بندی معلمان نهایی و رتبه آن‌ها مشخص می‌شود.

منادی سفیدان درباره برخی انتقادها که از سوی معلمان به آئین‌نامه تدوین شده از سوی دولت وارد بود نیز، گفت: ایرادهایی وجود داشت که با تذکرهای مجلس به دولت آن‌ها نیز برطرف شد و معلمان نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها