|

زمان اجرای رتبه‌ بندی معلمان توسط مجلس مشخص شد

رئیس مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی در مورد رتبه بندی معلمان توضیحاتی داد.

لینک کوتاه کپی شد

قالیباف گفت: به بازنشستگان، فرهنگیان، معلمان و اعضای هیأت علمی خدا قوت می‌گویم ضمن اینکه باور مجلس و دولت آن است که این افراد آینده کشور را می‌سازند و نسل بعدی را تربیت کرده و مهارت به آن‌ها یاد می‌دهند؛ تربیت و تزکیه دست آنان است و ما مکلف به توجه به این قشر هستیم به همین دلیل برای حقوق این افراد اعتبارات خوبی در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ وی درباره رتبه‌بندی معلمان گفت: این موضوع را از سال گذشته در مجلس دنبال کردیم. این در حالی است که ۱۲ سال در دولت‌ها و مجالس پیشین پیگیری شد و فراز و نشیب زیادی داشت و در برخی اوقات از برخی تصمیم‌گیری‌ها معلمان خوشحال شده و یا ناراحت می‌شدند، اما با هماهنگی بین دولت و مجلس تصمیم خوبی برای اجرای این موضوع گرفتیم.

رئیس مجلس عنوان کرد: طبق آیین‌نامه مجلس زمان بررسی لایحه بودجه نمی‌توانیم موضوع دیگری را در دستور کار قرار دهیم، اما طبق همین قانون اگر مجلس به این موضوع رأی داد می‌توان آن را در دستور کار قرار داد و ما هم رتبه‌بندی معلمان را بررسی کرده و مصوب کردیم و بعد از ۱۲ سال تبدیل به قانون شد که نشان‌دهنده توجه زیاد مجلس به معیشت معلمان است. البته همین بحث هم درباره بازنشستگان داریم.

وی افزود: رتبه‌بندی معلمان از ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ اجرا می‌شود و معوقه آن هم پرداخت می‌شود. البته برای ایثارگران، رزمندگان معسر و جانبازان پیش‌بینی‌های لازم را برای حمایت از معیشت آن‌ها در نظر گرفته‌ایم هرچند برای کمیته امداد، سازمان بهزیستی، حواشی شهر‌ها و اعطای سند مالکیت به خانه‌های خانوار‌های حاشیه‌نشین به منظور رفع آسیب‌ها و رفع بزه‌ها و اصلاح رابطه شهرداری‌ها با مردم و سازمان ثبت اسناد و املاک با مردم تصمیمات خوبی گرفته‌ایم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها