|

تشخیص تست امیکرون با آنی آزما

اگر مشکوک به کرونا هستید یک تماس با آزمایشگاه شبانه‌روزی آنی آزما کافی است تا بتوانید این آزمایش را در منزل انجام دهید.

لینک کوتاه کپی شد

به‌جرئت می‌توان گفت که بشر تابه‌حال تجربه‌ای تلخ‌تر شروع کرونا در دنیا نداشته است چون این ویروس مدام در حال جهش بوده و سویه‌های جدیدی را معرفی می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود درمان آن سخت شود. برای مثال اخیراً سویه ‌امیکرون کرونا باعث شده است که این ویروس بتواند با سرعتی دو برابر دلتا همه مردم کشور ایران را درگیر کند. درواقع سرعت اپیدمی ‌امیکرون بسیار بالا بوده و به‌راحتی نمی‌توان آن را کنترل کرد. در این لحظه باید بیشتر از قبل به پروتکل‌های بهداشتی اهمیت داده و درصورتی‌که علائم کرونا را مشاهده کردیم، حتماً تست کرونا در منزل را انجام دهیم.

تست امیکرون

آزمایشگاه شبانه‌روزی آنی آزما برای انجام کلیه آزمایش‌های مربوط به کرونا در خدمت شما خواهد بود. شما می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و موقعیت جغرافیایی خود را به ما اعلام نمایید. کارشناسان ما که در نزدیک‌ترین منطقه نسبت به شما قرارگرفته‌اند با تجهیزات لازم به منزل شما مراجعه می‌کنند تا آزمایش ‌امیکرون در منزل برای شما انجام گیرد.

سویه ‌امیکرون کرونا و سرعت انتقال امیکرون

مهم‌ترین عاملی که باعث افزایش شیوع بیماری کرونا در بین مردم می‌شود، کاهش فاصله اجتماعی بین افراد است. از زمانی که این ویروس به دنیا معرفی شد تمامی متخصصان جهان متفق‌القول هستند که این ویروس از راه تنفس از بدن فرد آلوده وارد هوا شده و به بدن افراد دیگر که سالم هستند وارد می‌شود. فرض کنیم که شما در حال عبور از خیابان بدون ماسک هستید و در همان لحظه شخص کرونایی از آن مسیر عبور کرده و بار ویروسی در هوا زیاد باشد. قطعاً در این شرایط شما نیز درگیر خواهید شد. با توجه به آنچه گفته شد اکنون متوجه شده‌اید که چرا تست ‌امیکرون در منزل اهمیت بسیار زیادی دارد.

طبق تحقیقات انجام‌شده سرعت شروع ‌امیکرون نسبت به سویه‌های قبلی تقریباً دو برابر است. به این معنا که اگر شخصی آلوده به ‌امیکرون در یک آزمایشگاه حضورداشته باشد تنفس او باعث می‌شود بار ویروسی در هوا به‌شدت افزایش‌یافته و به‌جرئت می‌توان گفت تقریباً تمام افراد در داخل آزمایشگاه درخطر قرار دارند. اکنون درصورتی‌که شما علائم کرونا را داشته باشید نمی‌توانید مبنا را بر سرماخوردگی بگذارید.

متأسفانه این اتفاق به‌وفور دیده می‌شود که چون علائم ‌امیکرون شبیه سرماخوردگی است، مردم از قرنطینه و انجام تست خودداری می‌کنند. درصورتی‌که با این کار لطمه جدی را به بدنه جامعه وارد می‌کنند. با رؤیت اولین نشانه‌های تب، گلودرد و یا سوزش گلو، باید سریعاً خود را قرنطینه ‌کنیم. از سوی دیگر نباید از خانه خارج شویم.

انجام تست امیکرون در منزل با آنی آزما

حتماً اکنون این سؤال را مطرح می‌کنید که پس چگونه می‌توان تست کرونا را انجام داد؟ آزمایشگاه‌های شبانه‌روزی آنی آزما و تمامی آزمایشگاه‌های کشور که با این مرکز وارد قرارداد شده‌اند تست کرونا در منزل را انجام می‌دهند؛ بنابراین به‌ جای اینکه از خانه خارج شوید و افراد جامعه را به خطر بیندازید و از سوی دیگر شرایط را برای حادتر نمایید، بهتر است در خانه‌مانده و از کارشناسان بخواهید آزمایش ‌امیکرون در منزل را برای شما انجام دهند.

البته این امکان نیز وجود دارد که علائم شما واقعاً مربوط به سرماخوردگی باشد. در این زمان وقتی شما از خانه خارج می‌شوید تا تست کرونا را انجام دهید چون سیستم ایمنی بدن ضعیف شده و از طرف دیگر قدرت چسبندگی ‌امیکرون به بافت‌های تنفسی بدن بسیار بیشتر است، بنابراین به‌احتمال‌قوی در آزمایشگاه‌ها آلوده خواهید شد. پس باز هم متوجه شدید که آزمایش کرونا در منزل به نفع خود شما نیز خواهد بود و اگر جواب کرونا منفی باشد باید در خانه بمانید و استراحت کنید. با توجه به اینکه بدن به دلیل سرماخوردگی ضعیف شده است پس با ماندن در خانه خود را از ابتلا به کرونا در ‌امان نگاه خواهید داشت.

مزایای تست کرونا در منزل با آنی آزما

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در تمام دنیا، بشر سعی کرده است تمامی خدمات خود را به‌صورت آنلاین نیز ارائه دهد و در این راستا باید آزمایشگاه شبانه‌روزی آنی آزما را به‌عنوان یکی از طلایه‌داران در این زمینه معرفی کنیم که آزمایش‌ها را به‌صورت غیرحضوری انجام داده و نتایج آن را به‌صورت آنلاین ارائه می‌کند. با توجه به اینکه در شرایط کرونا قرنطینه اولین فاکتور برای جلوگیری از اپیدمی شدن سویه‌های جدید در جامعه است، آزمایشگاه شبانه‌روزی آنی آزما در اولین قدم با تمامی آزمایشگاه‌ها در شهر‌ها و استان‌های کشور وارد قرارداد شد تا بتواند خدمات آنلاین خود را گسترش دهد.

تست امیکرون در منزل

مراحل انجام آزمایشات توسط آنی آزما

از این‌ پس شما بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانید اغلب آزمایش‌های خود را در خانه انجام دهید. در حال حاضر مسئله کرونا مهم‌ترین موضوعی است که مشغله ذهنی بزرگی را برای بشر ایجاد کرده است. یک تماس با آزمایشگاه شبانه‌روزی آنی آزما کافی است تا بتوانید این آزمایش را در منزل انجام دهید. مراحل کار به شرح زیر است:

  • در ابتدا باید با کارشناسان ما در آزمایشگاه شبانه‌روزی آنی آزما صحبت کرده و علائمی که دارید را گزارش کنید.
  • سپس کارشناسان ما منطقه زندگی شما را جویا خواهند شد. همان‌گونه که گفتیم تمامی آزمایشگاه‌ها در استان‌های مختلف کشور با آزمایشگاه آنی آزما همکاری می‌کند؛ بنابراین به‌محض تعیین موقعیت جغرافیایی شما، با نزدیک‌ترین آزمایشگاه به منزل شما تماس گرفته خواهد شد.
  • در مرحله بعد لازم است کارشناسان با تجهیزات پیشرفته به منزل شما اعزام گردند. منتهی قبل از هر چیز با شما تماس گرفته خواهد شد تا زمان مناسب شما برای انجام آزمایش کرونا در منزل مشخص گردد.
  • بعد از انجام تست، نمونه به آزمایشگاه ارسال خواهد شد تا نتیجه تست مشخص گردد. لازم به ذکر است که نتیجه آزمایش کرونا در منزل به‌صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بنابراین همان‌گونه که متوجه شدید بدون اینکه نیاز باشد شما به آزمایشگاه‌های نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنید، می‌توانید تست ‌امیکرون در منزل را انجام داده و به‌ صورت آنلاین جواب تست برای شما ارائه خواهد شد. به‌محض دیدن نتیجه تست، درصورتی‌که مشخص گردد به کرونا مبتلا هستید باید سریعاً به متخصص مراجعه کرده و درمان را آغاز کنید.

آیا سویه امیکرون هم مثل دلتا خطرناک است؟

مسئله‌ای که لازم می‌دانیم به آن اشاره‌کنیم این است که عمده مردم فکر می‌کنند ‌امیکرون به‌اندازه دلتا خطرناک نیست و به همین دلیل آن را جدی نمی‌گیرند. اگرچه شدت ایجاد عفونت در اثر ‌امیکرون کمتر از دلتا است ولی نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود. اگر درمان را دیر آغاز کنید ممکن است ریه‌های شما به‌شدت درگیر عفونت شده و این مسئله خطر جدی را برای شما به همراه خواهد داشت. به‌شدت از خوددرمانی پرهیزکرده و بدون نظر متخصص به سراغ طب سنتی یا طب گیاهی نروید. از سوی دیگر در مصرف دارو‌ها نباید خودسرانه عمل کنید. به همان میزان که پزشک تجویز کرده است دارو‌ها را مصرف نمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی