|

اصول شیک پوشی

به مانتو طوسی شال یا روسری چه رنگی میاد؟

مانتو طوسی

رنگ طوسی یه رنگی خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی می­‌تواند با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب شود.

لینک کوتاه کپی شد
2

خیلیا فکر میکنن که شیک پوشی بودن یعنی اینکه شما یه کمد پر از لباس های گرون قیمت داشته باشید؛ اما باید گفت که شیک پوشی یه فرآینده که بخشی از آن براساس تجربه به دست میاد. یکی از مهم ترین رازهای شیک پوشی اینِ که متناسب با اندامتون لباس بپوشید. علاوه بر این رنگ لباس هم در فرآیند شیک پوشی خیلی موثره یعنی باید بدونید که چه رنگی به شما میاد.

به گزارش «شایانیوز»، از این ها که بگذریم اصول ست کردن هم خیلی مهمِ، ممکن شما یه لباس خیلی خوشگل و فاخر داشته باشید اما کیف، کفش، شال یا روسری که باید با اون لباس ست کنیدُ نداشته باشید. پس موقع خریدن لباس به این نکته توجه داشته باشید که لباس هاتون با هم هارمونی داشته باشه یعنی باید بدونید که کدوم رنگ ها در کنار هم جذاب میشن. بنابراین از هر چی که خوشتون اومد سریع نخرید.

همان طور که می دونید مانتو، روسری یا شال از اصلی ترین لباس های خانم های ایرانی است پس اگه میخواین شیک پوش باشید باید به این سه آیتم خیلی توجه کنید.  در واقع هرچقدر که رنگ روسری یا شال شما با مانتوتون تناسب بیشتری داشته باشه خوشتیپ تر و خوشپوش تر به نظر می رسید. تو این سری از مطالب قصد داریم اصول ست کردن لباس ها رو با هم مرور کنیم امرروز نوبت بررسی رنگ طوسیه میخوایم بدونیم که اگه یه مانتوی طوسی داشته باشیم چه رنگ شال یا روسری ای بیشتر بهش میاد. 

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ طوسی با هم صحبت کنیم اگه یادتون باشه توی مقاله به سبزه ها شال یا روسری چه رنگی میاد از رنگ مشکی به عنوان پادشاه رنگ ها یاد کردیم دلیش هم این بود که این رنگ تقریبا با همه رنگ ها ست میشه. اگه بگیم که رنگ طوسی پادشاه رنگ های مکملِ اغراق نکردیم چرا که این رنگ با رنگ‌های دیگه هارمونی خوبی رو ایجاد می‌کنه. در واقع رنگ طوسی یه رنگی خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. بنایراین اگه میخواین فقط با یک خرید مانتو، چندین استایل متفاوت رو تجربه کنید، بهترین انتخاب برای شما، خرید یه مانتو طوسی است.

مانتو طوسی با شال یا روسری قرمز

مانتو طوسی با شال یا روسری قرمز

اگه یه مانتوی طوسی دارید حتما سراغ این ترکیب رنگ برید مانتوی طوسی با شال یا روسری قرمز یا زرشکی یه ترکیب خیلی شیک و چشم نواز میشه این ترکیب رنگ میتونه خوش تیپ بودن شما رو تضمین کنه. از اون جایی که طوسی رنگی بسیار آرام است قرار گرفتن اون کنار قرمز میتونه به استایل شما انرژی و طراوت بده. این ترکیب برای محافل رسمی نیز بسیار استفاده می‌شود. این ترکیب رنگ به خانم هایی که رنگ پوستشون سفیدِ خیلی میاد.

مانتو طوسی با شال بنفش

عکس از صفحه manto_sharloot

مانتو طوسی با شال یا روسری بنفش

اگه میخواین یه استایل شیک و کلاسیک داشته باشید از ترکیب رنگ بنفش کنار طوسی غافل نشید. بنفش پیشنهادی ما، بنفش ارغوانی یا یک بنفش با ته مایه‌­ طوسی و خاکستری است که به خوبی در کنار هر نوع طوسی خوش می­نشیند.

IMG_20220117_114047

عکس از صفحه manto_sharloot

مانتو طوسی با شال یا روسری زرد یا خردلی

ست کردن مانتو طوسی با شال یا روسری زرد، یک انتخاب هوشمندانه برای استایل های رسمی است. مانتو طوسی روشن یا تیره با هر طیفی از رنگ زرد جذاب میشه. در این ست بهترِ بقیه‌ اجزای ست از رنگ‌های خنثی استفاده بشه؛ به عنوان مثال شلوار جین با رنگ خنثی، کفش رنگ طوسی و کیف دوشی به رنگ زردِ شال، تیپ جذاب و پر انرژی را برای شما می‌سازد.

IMG_20220117_113605

عکس از صفحه manamezon

مانتو طوسی با شال یا روسری صورتی

اگه یه لباس طوسی داشته باشید اولین رنگی که برای ست کردن با اون لباس به ذهنتون میرسه رنگ صورتی است. رنگ‌های صورتی پاستیلی، صورتی هلویی و گلبهی یک ست شیک با مانتوی طوسی می‌سازند. این ستُ بهترِ برای فصل بهار، تابستان و پاییز بپوشید. البته انتخاب شال صورتی یکم ریسکش بالاس چون ممکن این رنگ به هرکسی نیاد پس تو انتخاب این ست یکم محتاط باشید.

مانتو طوسی با شال نارنجی

مانتو طوسی با شال یا روسری نارنجی

ترکیب مانتوی طوسی با شال یا روسری نارنجی یکی از بهترین ترکیب رنگ‌­ها است. برای این استایل بهترِ که از یه یک نارنجی تند و براق در کنار طوسی پر رنگ با ته مایه زغالی استفاده کنید. بهترِ انتخاب نارنجی را متناسب با طیف رنگی طوسی انجام دهید؛ برای مثال هر چه رنگ طوسیِ مانتو روشن تر باشد، شال نارنجی نیز روشن تر انتخاب شود. اگه رنگ پوستتون سبزه هست این ترکیب رنگ شما رو خیلی جذاب و بشاش میکنه.

IMG_20220117_113720

مانتو طوسی با شال یا روسری سفید یا مشکی

رنگ های سفید و مشکی دو رنگ خنثی هستند که به راحتی با طوسی ست میشن. مزیت انتخاب این دو رنگ اینِ که میتونید با بقیه لباس ها هم به راحتی ست کنید. اگه مانتوتون طرح دارِ شال یا روسری مشکی ساده میتونه انتخاب مناسبی باشه چون اینجوری مانتوتون بیشتر به چشم میاد.

عکس شاخص از صفحه manto_sharloot

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها