|

پخت سریع با ال جی 8265 گارانتی اصلی با کالاپایا

برای اینکه بتوانید از مزایای یک مایکروویو حرفه ای برخوردار شوید، باید مایکروویوی مناسب برای استفاده در محیط خانگی و یا محل کار خود بخرید.

لینک کوتاه کپی شد

در دنیای امروز هر چقدر بخواهید، وسایل برقی کمک به آشپزی برای علاقه مندان به پخت و پز طراحی شده است که یکی از قدیمی ترین این وسایل موجود، دستگاه های مایکروفر است که به راحتی می تواند مراحل کامل آشپزی جهت پخت یک غذای خوشمزه را برای شما فراهم کند که ال جی 8265 این نیاز را براورده کرده است.

به گزارش شایا نیوز، بنابر اعلام کالا پایا از زمان انتشار ویروس کرونا تمامی غذاها نیاز به داغ کردن سریع در مایکروفر برای از بین بردن الودگی های روی غذا دارد. برای اطلاعات بیشتر این موضوع به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

image_d0397a40bc2398847df1f9b855be72b5aa038ed6

مایکروفر ال جی

برای اینکه بتوانید از مزایای یک مایکروویو حرفه ای برخوردار شوید، در ابتدا باید موفق به خرید مایکروویو مناسب برای استفاده در محیط خانگی و یا محل کار خود شوید.

از زمانی که مایکروفر ها تولید شدند، ال جی یکی از اولین برند هایی بود که انواع مدل ها را در اندازه های مختلف روانه بازار کرد و همواره در طی این سال ها همیشه با ارتقا کیفیت و افزودن ویژگی های جدید به محصولاتش، برنده رقابت با سایر برند ها بوده است. البته این غول کره جنوبی نیازی به معرفی ندارد. امروزه مدل‌ های تولید شده توسط ال‌ جی تقریباً در تمام بخش‌ های لوازم الکترونیکی مصرفی، از جمله جاروبرقی‌ های روباتیک، تلفن‌ های هوشمند، ماشین ظرفشویی، پروژکتور ها و غیره با موفقیت رقابت می‌ کنند. و البته، ال‌ جی رهبری بی‌ چون و چرا در بخش تلویزیون‌ های OLED است. اجاق های مایکروفر نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بسیاری از کارشناسان به طور مرتب ال جی را در کنار Whirlpool، Samsung، Panasonic و Miele در لیست پیشرو این بخش قرار می دهند.

در چند سال گذشته، ال‌ جی نئوشف به یکی از محبوب ‌ترین سری‌ ها تبدیل شده است. در واقع، تمام فناوری‌ های نوآورانه این شرکت از جمله iWave (توزیع یکنواخت توان مایکروویو)، اینورتر هوشمند (تنظیم صاف قدرت مگنترون)، پوشش ضد باکتری EasyClean، سیستم ECO ON (صرفه‌جویی در مصرف انرژی)، فناوری پخت حسگر و شش ضلعی را در بر می‌ گیرد. محدوده قدرت قابل تنظیم بین 200 تا 1100 وات است. علاوه بر این، چرخش ثابت شش ضلعی با شش چرخ عملاً واژگونی را از بین می برد و حداکثر وزن مجاز را به 4.4 پوند (2 کیلوگرم) افزایش می دهد.

یکی از جدید ترین مدل های مایکروفر ال جی که از قابلیت های نئو شف هم بهره می برد، مدل 8265 است که در این مطلب قصد بررسی بیشتر این مدل را داریم. 

image_7d973ad4b0c7a75a6dd4fe90adbc7a0cb50c12d2

مشخصات کلی و ویژگی های مایکروفر ال جی 8265

جنس: شیشه و شیشه استیل

رنگ: مشکی و نقره ای

حجم: 42 لیتر

ابعاد: 45.8 * 30.7 * 54.4 سانتی متر

صفحه نمایش: دارد

برنامه پخت: دارد

تعداد برنامه: 48 برنامه متنوع پخت

قفل کودک: دارد

توان مایکروویو: 1350 وات

جوجه گردان: ندارد

تنظیم زمان: دارد

ساعت: دارد

عملکرد درب: باز شدن درب از کنار

یخ زدایی: دارد

5 برنامه پختن و کباب کردن – 4 برنامه یخ زدایی آرام – 2 برنامه گرم نگه داشتن غذا – 4 برنامه یخ زدایی با تکنولوژی اینورتر – 8 برنامه پخت / یخ زدایی – 16 برنامه پخت غذاهای متداول

جنس بدنه داخلی : پوشش داخلی با ساختاری ترکیب شده با ذرات زئولیت با خاصیت آنتی باکتریال

ویژگی های مایکروفر ال جی 8265 :

Smart Inverter : موتور هوشمند اسمارت اینورتر

Even Heating : گرما دهی یکنواخت

Even Defrosting : یخ زدایی یکنواخت

Fast Cooking : پخت سریع

Various Cooking : پخت متنوع

image_9b51249f7d20c5ba08c5f62fae91778dcbeeacb0

درباره ویژگی های مایکروفر ال جی 8265

فناوری اینورتر هوشمند مایکروفر 8265 ال‌ جی قدرت پخت دقیقی را ارائه می‌ کند. برای گرم کردن و یخ زدایی طیف وسیعی از غذا ها سریعتر از همیشه این ویژگی به کمک شما می آید. به لطف کنترل دقیق دما، می توانید غذا های مختلفی را بپزید که قبلاً مایکروویو هرگز قادر به تهیه آنها نبود.

هر ظرف را تا دمای یکنواخت با استفاده از کنترل های دمای ظریف گرم کنید تا یک تجربه غذا خوری رضایت بخش تر و خوشمزه تر داشته باشید.

بایخ زدایی یکنواخت یا even defrosting، با تنظیم دما به اندازه دلخواه، گوشت را می توان به طور یکنواخت و کامل یخ زدایی کرد، کامل تر از آن چیزی که تا به امروز تجربه کرده اید. زمان پخت هر غذایی را با قدرت 1200 واتی این مایکروفر ال جی کاهش دهید.

فقط با یک دستگاه، می توانید غذا ها را سرخ کرده یا به سادگی گرم کنید. به علاوه، NeoChefTM حتی می تواند ماست خانگی را تخمیر کند.

NeoChefTM می‌ تواند با سطوح برق ورودی سازگار شود، به این معنی که همیشه می‌ توانید روی عملکرد مایکروویو خود حساب باز کنید، حتی در مناطقی با ولتاژ پایین، برق محدود یا منبع تغذیه کم ورودی (حداقل 300 وات).

بدون نیاز به اجاق گاز از قبل گرم شده، غذای خود را به طور یکنواخت تفت دهید و ترد کنید. روشنایی ذغالی راهی طبیعی برای طبخ غذا های خوش طعم تر در زمان کمتر فراهم می کند. حرارت دادن با ذغال، جذب گرما را درست مانند کباب کردن با زغال واقعی افزایش می دهد، به طوری که شما می توانید به روشی که باید پخت کنید.

تنظیمات Healthy Roasting and Fry به شما امکان می‌ دهد غذا های سالم اما خوش‌ طعم را تهیه کنید. عملکرد Healthy Fry چربی هر ظرفی را تا 72 درصد کاهش می دهد و عملکرد Healthy Roasting در مقایسه با مدل معمولی 72 گرم از دست دادن چربی را به همراه دارد.

پوشش داخلی Anti-Bacterial EasyClean™ تمیز کردن را ساده و راحت می کند. فقط چند دستمال برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو کافی است. این پوشش 99.99 درصد از باکتری های مضر را از چسبیدن به سطح حذف می کند.

لامپ LED سفید داخلی 3 برابر روشن‌ تر و کارآمد تر از چراغ‌ های مدل‌ های معمولی دیگر است و به شما امکان می‌ دهد بدون باز کردن درب مایکروویو، وضعیت غذا را به راحتی بررسی کنید.

سینی ثابت و جدید در این مدل، با داشتن رینگ شش ضلعی نوآورانه، سینی چرخان را با شش نقطه پشتیبانی تثبیت می کند، که از واژگونی و ریختن غذا های نامتعادل در حین پخت و پز جلوگیری می کند.

نسل جدید مایکروفر NeoChefTM نسبت به نسل قبلی خود جمع و جور تر است، اما ظرفیت داخلی بسیار بیشتری دارد. اندازه جمع و جور به این معنی است که می تواند حتی در کوچکترین آشپزخانه ها جا شود اما در عین حال، فضای کافی هم برای قرار گرفتن ظروف بلند یا پهن فراهم می کند.

image_85c8ba2641e0eb6d0c0806dca15293235dcb4da4

قیمت مایکروفر ال جی 8265

علاوه بر مشخصات کلی و ویژگی های محصول، قیمت هم فاکتور دیگری است که توجه ما را هنگام خرید جلب می کند که کالاپایا با مناسب ترین قیمت این محصول رو به فروش می رساند . بسیار مهم است که قبل از خرید اطلاعاتی کلی از مدل مورد نظر داشته باشیم و نیاز ها و انتظارات خودمان از مایکروفر را هم در اولویت قرار دهیم. بسیاری از مایکروفر ها هستند که ویژگی های بسیار متنوعی دارند، اما باید ببینید که آیا همه این ویژگی ها به درد شما می خورد، یا خیر! اگر خیلی استفاده خاصی از مایکروفر ندارید و فقط می خواهید غدا گرم کنید،پیشنهاد ما به شما خرید مدل های ساده تر و پایین تر است که طبیعتاً قیمت کمتری نیز دارند. مورد بعدی توجه به ظرفیت مایکروفر است. از اولین چیز هایی که برای خرید یک مایکروویو باید به آن دقت کنید، اندازه و ظرفیت آن می باشد که باید متناسب با نیاز شما انتخاب شود. به عنوان مثال مایکروویو هایی که ظرفیت 15 الی 25 را دارند برای 2 تا 4 نفر کافی هستند و مایکروویو هایی که ظرفیت 25 تا 30 را دارند برای خانواده های 4 تا 7 نفره مناسب می باشند. لازم به ذکر است، همانطور که می دانید هرچه ظرفیت کمتر باشد قیمت مایکروفر هم کاهش می یابد.

 اگر به دنبال استفاده همیشگی و برای موارد مختلف از مایکروفر هستید، یکی از مدل های پیشنهادی ما، مایکروفر ال جی 8265 است که همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، ویژگی های متعددی دارد. اگر بخواهیم برای مایکروفر ال جی 8265 یک محدوده قیمت مشخص کنیم، باید بگوییم که این محصول پر طرفدار ال جی، بین 4,700,000 تومان تا 5,700,000 تومان به فروش می رسد. با توجه به تغییرات نرخ ارز و …، قیمت محصولات ثابت نیست و حتماً قبل از خرید قیمت را چک کنید و در نظر داشته باشید که از فروشگاه های معتبر خرید کرده و گارانتی شرکتی معتبر هم همراه محصول تهیه کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید.

image_f97e0045b43ca4d39442c788d800f711391c7adf

درباره مایکروفر های ال جی

با استفاده از مایکروفر ال جی، زمان پخت و پز خود را به نصف کاهش دهید یا حتی میان وعده خود را به سرعت گرم کنید. اجاق‌ های مایکروویو ال‌ جی دارای طراحی تمیز و جدیدترین فناوری برای نهایت سبکی و راحتی هستند.

فرقی نمی‌ کند که بخواهید در محل کار و یا محل تمرینتان غذا بخورید، مواد شام را یخ‌ زدایی کنید، غذا های باقیمانده قبلی را گرم کنید یا یک میان‌ وعده نیمه برای شب درست کنید، مایکروویو های ال‌ جی می‌ توانند به شما کمک کنند همه این کار ها را در سریع‌ ترین زمان ممکن، انجام دهید. مایکروویو های ال جی با ویژگی های عالی، طرح ‌های شیک و فناوری نوآورانه‌ ای که روش آشپزی شما را تغییر می‌ دهند، در دو سبک موجود هستند - رومیزی و توکار- و دارای ویژگی‌های متنوعی هستند، مانند :

EasyClean® Interiors : طراحی شده برای مقاومت در برابر لکه ها و تجمع چربی و آلودگی داخلی EasyClean® به شما این امکان را می دهد که مایکروویو خود را بدون مواد شیمیایی خشن یا ساعت های متوالی تمیز کردن، تمیز کنید.

پخت و پز با سنسور : در اکثر اجاق های مایکروویو ال جی این ویژگی موجود است، Sensor Cooking از فناوری سنجش رطوبت برای تعیین زمان پخت کامل غذا استفاده می کند. همچنین به طور خودکار مایکروویو را خاموش می کند تا از پختن بیش از حد مواد غذایی، جلوگیری شود.

پخت کانوکشن : علاوه بر پخت مایکروویو سنتی، وقتی مایکروویو ال‌ جی با فناوری کانوکشن انتخاب می‌ کنید، می‌ تواند به عنوان فر دوم نیز عمل کند. از یخ زدایی مواد برای شام گرفته تا پخت یا برشته کردن یک وعده غذایی، مایکروویو های همرفت یا کانوکشن ال جی موجود، می توانند همه این کار ها را انجام دهند.

کشوی پخت پیتزا : این کشوی فر نوآورانه 1400 واتی که در مدل‌ های انتخابی موجود است، به شما امکان می‌ دهد با استفاده از تنظیم خودکار پیتزا، پیتزای ترد بپزید و حتی گزینه‌ های پخت سفارشی برای طیف وسیعی از اقلام کوچک، مانند غذا های منجمد، بیسکویت‌ ها و کوکی‌ ها را در اختیار شما قرار می‌ دهد. به این ترتیب می توانید بدون اینکه فر بزرگ خود را گرم کنید، آنچه را که می خواهید بپزید.

مایکروویو ها دیگر فقط برای آب کردن کره یا یخ زدایی مرغ در نظر گرفته نشده اند. با ویژگی‌ هایی که پخت پیتزای ترد و سبزیجات برشته را امکان‌ پذیر می‌ کند، به‌ علاوه فناوری که از خشک شدن ظروف در حین گرم کردن مجدد جلوگیری می‌ کند، این محصولات راه‌ حلی عالی برای سبک زندگی پر مشغله شما هستند. مجموعه کامل ال جی را با همه جدید ترین لوازم آشپزخانه موجود مرور کنید و آشپزخانه ای بسازید که مطابق با شیوه زندگی شما طراحی شده است.

جمع بندی

ما در این مطلب سعی کردیم تا حد امکان، مایکروفر ال جی 8265 را به طور کامل بررسی کنیم و تمامی ویژگی های آن را ذکر کنیم. این مایکروفر 42 لیتری برای خانواده هایی با جمعیت متوسط و پر جمعیت مناسب است. علاوه بر ظرفیت مناسب، دارای ویژگی های متعددی است که به شما کمک می کند خوشمزه ترین و سالم ترین غذا ها را در کمترین زمان ممکن آماده کنید و در وقت و انرژی صرفه جویی کنید. اما بر خلاف داشتن ویژگی های متعدد و به کار گیری فناوری های جدید، قیمت این مایکروفر بسیار مناسب می باشد. ال جی با تولید این مایکروفر پر طرفدار، طراحی شیک و زیبا را در کنار اندازه کوچک و حجم مناسب و استفاده از ویژگی های جدید با هم ترکیب کرده و با فروش آن با قیمتی مناسب، توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. ما هم خرید مایکروفر ال جی 8265 را به شما توصیه می کنیم. پس، اگر به دنبال خرید مایکروفری قیمت مناسب و با ویژگی های متعدد هستید، مایکروفر ال جی 8265  را از دست ندهید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها