|

جمعه سیاه؛ لیست فروشگاه‎‌هایی که امروز تخفیف دارند

جمعه سیاه

از شب گذشته پیامک‌های فروش «جمعه سیاه» آغاز و امروز رسما فروش‌های با تخفیف شروع شد اما کدام فروشگاه‌ها محصولات خود را با تخفیف می فروشند؟

لینک کوتاه کپی شد

 بلک فرایدی (Black friday) یا جمعه سیاه هرساله در آخرین جمعه ماه نوامبر برگزار می‌شود. امسال در ایران نیز جمعه سیاه با پنجم آذر مصادف شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، از شب گذشته پیامک‌های فروش «جمعه سیاه» آغاز و امروز رسما فروش‌های با تخفیف قابل توجه شروع شده است. اما کدام فروشگاه‌ها امروز با تخفیف محصولات خود را خواهند فروخت؟

دیجی کالا: فروشگاه دیجی کالا هر ساله در رویداد جمعه سیاه شرکت می‌کند، امسال نیز این شرکت اعلام کرده که حراج‌های بلک فرایدی از روز پنجشنبه چهارم تا هفتم آذر ادامه خواهد داشت.

بانی مد: بانی مد یکی از فروشگاه‌های خرید آنلاین در زمینه پوشاک است. این شرکت اعلام کرده است که حراج‌های بانی مد از چهارم آذر تا ۱۰ آذر ماه ادامه دارد.

ایمالز: یکی از فروشگاه‌‌های آنلاین ایران که تخفیف‌های این فروشگاه در بلک فرایدی هم وسایل الکترونیکی و هم غیرالکترونیکی آن را شامل می‌شود. این تخفیف‌ها در روز جمعه پنجم آذر اعمال خواهد شد.

تگموند: فروشگاه اینترنتی تگموند، فروشگاهی در حوزه فروش پوشاک از برندهای بین‌المللی است که در بلک فرایدی امسال با بیش از ۴۰۰ برند شامل برندهای مطرح مانند آدیداس، نایک، پوما، برشکا، زارا، پولو و … همکاری می‌کند. بلک فرایدی این فروشگاه از از ساعت ۱۵ روز چهارم آذر تا ساعت ۲۴، پنجم آذر ادامه دارد.

این فروشگاه اینترنتی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا در صورت نارضایتی کالای خود را مرحوع کنند، اما برای خرید‌های بلک فرایدی، جمع‌آوری سفارشات مرجوعی مشتریان ساکن تهران، به دلیل حجم بالای سفارشات، از هفته بعد بلک فرایدی، یعنی شنبه ۱۳ آذر، آغاز خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها