|

جمعه سیاه در ایران؛ کدام فروشگاه‎‌ ها تخفیف دارند؟

در ایران همزمان با روز بلک فرایدی، برخی از فروشگاه‌ها و خدمات‌دهی آنلاین، تخفیف‌های ویژه‌ای را برای یک بازه زمانی روزه در نظر می‌گیرند.

لینک کوتاه کپی شد

چند سالی می‌شود که موضوع جمعه سیاه یا حراج جمعه یکی از بزرگترین حراجی‌ها در سال برای تمامی افراد سراسر جهان است. این روز در ایران نیز مطرح شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ در این روز برخی از فروشگاه‌هایی بزرگ کشور، بر روی محصولات خود تخفیف‌های تا سقف ۹۹ درصد هم اعمال می‌کنند، چرا که جمعه سیاه به نوعی یک فرصت است تا فروشگاه‌ها بتوانند به بسیاری از اهداف خود در زمینه تبلیغات و فروش بیشتر برسند.

فروشگاه آنلاین

دیجی کالا: فروشگاه دیجی کالا هر ساله در رویداد جمعه سیاه شرکت می‌کند، امسال نیز این شرکت اعلام کرده که حراج‌های بلک فرایدی از روز پنجشنبه چهارم تا هفتم آذر ادامه خواهد داشت.

بانی مد: بانی مد یکی از فروشگاه‌های خرید آنلاین در زمینه پوشاک است. این شرکت اعلام کرده است که حراج‌های بانی مد از چهارم آذر تا ۱۰ آذر ماه ادامه دارد.

ایمالز: یکی از فروشگاه‌‌های آنلاین ایران که تخفیف‌های این فروشگاه در بلک فرایدی هم وسایل الکترونیکی و هم غیرالکترونیکی آن را شامل می‌شود. این تخفیف‌ها در روز جمعه پنجم آذر اعمال خواهد شد.

تگموند: فروشگاه اینترنتی تگموند، فروشگاهی در حوزه فروش پوشاک از برندهای بین‌المللی است که در بلک فرایدی امسال با بیش از ۴۰۰ برند شامل برندهای مطرح مانند آدیداس، نایک، پوما، برشکا، زارا، پولو و … همکاری می‌کند. بلک فرایدی این فروشگاه از از ساعت ۱۵ روز چهارم آذر تا ساعت ۲۴، پنجم آذر ادامه دارد.

این فروشگاه اینترنتی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا در صورت نارضایتی کالای خود را مرحوع کنند، اما برای خرید‌های بلک فرایدی، جمع‌آوری سفارشات مرجوعی مشتریان ساکن تهران، به دلیل حجم بالای سفارشات، از هفته بعد بلک فرایدی، یعنی شنبه ۱۳ آذر، آغاز خواهد شد.

برآیند: برآیند فروشگاه کالای دیجیتال است که در بلک فرایدی امسال تخفیف‌هایی از شش درصد تا ۶۰ درصد اعمال می‌کند و در روز جمعه پنجم آذرماه کالاهای این فروشگاهبه مدت یک شبانه و روز دارای تخفیف هستند.

فروشگاه‌های بسیار دیگری مانند دلیچی، زنبیل، خانومی، شیکسون، های شیائومی و… نیز وجود دارند که در جمعه سیاه شرکت می‌کنند، شروع ارائه تخفیف‌های ویژه آن‌ها معمولا یک روز قبل از جمعه سیاه تا یک روز بعد از بلک فرایدی ادامه دارد.

خدمات آنلاین

بسیاری از سایت‌های ارائه دهنده خدمات آنلاین هم در رویدا جمعه سیاه شرکت می‌کنند. برخی از این شرکت‌ها امسال نیز برای برخی از خدمات خود تخفیف‌های مناسبی را در نظر گرفته‌اند.

فیلیمو: یکی از پلتفرم‌های آنلاین در حوزه فیلم و سریال، تخفیف‌های ۵۰ درصدی روی اشتراک‌ها، ویژه بلک فرایدی از سوم تا ششم آذزماه تدارک دیده است. فیلیمو نام جمعه سیاه خود را «تخفیف پرکلاغی» نامیده است.

بیگ‌تم: کاربران می‌توانند از سوم آذر تا پنج روز آینده در جشنواره بلک فرایدی، از ۷۰ درصد تخفیف و قالب‌های بیگ‌تم استفاده کنند. بیگ‌تم که یکی از مرجع وردپرس فارسی و خدمات آنلاین است.

اقامت۲۴: یکی از شرکت‌های خدمات‌رسانی در زمینه رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه است. این شرکت در روز پنجم آذر (بلک فرایدی) برای برخی از موارد هتل‌ها و اقامتگاه‌های سراسر کشور تخفیف‌های را در نظر گرفته است.

آسیاتک: کاربران این شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی می‌تواندن در روز بلک فرایدی تا ۵۰ درصد تخفیف بر روی محصولات منتخب آسیاتک، ارائه دهنده خدمات اینترنت و میزبانی در سراسر ایران بهره‌مند شوند.

شرکت‌های خدماتی فراوانی از جمله آچاره، پاکلین،فرا محتوا، فیدیبو و … در جمعه سیاه تخفیف‌های را بر روی خدمات خود اعمال کرده‌اند. با این حال برخی مشتریان با توجه به سوابق گذشته چندان به قیمت‌های در این تخفیفات اعتماد ندارند و این تصور وجود دارد که پیش از اعمال تخفیف‌ها افزایش قیمتی صورت می‌گیرد. با این حال باید دید امسال از این تخفیف‌ها استقبال خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها