|

مشهورترین متخصص ایمپلنت تهران را بشناسید!

دکتر عباس گشاده رو صاحب یکی از بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی در تهران طی سال‌های فعالیت خود توانستند رضایت کلیه مراجعه کنندگان را جلب نمایند.

لینک کوتاه کپی شد

بدون تردید فردی که به عنوان متخصص ایمپلنت تهران شهرت یافته است، مدرک تحصیلی و تخصصی رسمی و توانایی کافی برای درمان و انجام کاشت ایمپلنت تهران را دارد. به عبارت دیگر مشهورترین متخصص دندانپزشکی کسی که عموم مراجعه کنندگان رضایت کامل از خدمات دریافتی خود داشته باشند. از آنجا که ایمپلنت به عنوان یک نوع شیوه درمانی خاص و مهم شناخته می‌شود، می‌بایست حتماً توسط متخصصین مجرب انجام شود تا فرد از ایمپلنت خود احساس رضایت کند. برای پیدا کردن بهترین متخصص ایمپلنت تهران هم ساده‌ترین راهکار مطالعه‌ی دقیق متن پیش روی شما خواهد بود. پس با دقت ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید.

image_9fb28bb217b3d37f173c186d65ead8a351532f47

کاشت ایمپلنت تهران برای داشتن چهره‌ای جذاب

بزرگ‌ترین و مورد توجه‌ترین مزیت ایمپلنت، زیبایی است به دندان‌ها خواهد داد، به همین جهت کاشت نزد بهترین دکتر ایمپلنت تهران از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. ایمپلنت که در واقع همان کاشت دندان است، روشی درمانی برای جایگزین کردن یک دندان مصنوعی به صورت دائمی به جای دندان‌های اصلی خراب شده محسوب می‌شود. ایمپلنت برای هریک از دندان‌های جلو یا عقب فک قابل انجام است، اما در قسمت‌های جلویی که خط لبخند افراد را در بر می‌گیرد مهم‌تر است. به عبارت ساده‌تر اگر در قسمت‌های جلویی فک، دندانی کنده شود بهترین راه چاره،  ایمپلنت دندان خواهد بود.

طبیعتاً اگر خط لبخند افراد دارای نقص باشد، در زمان حضور در جمع و خندیدن احساس ناخوشایندی خواهند داشت که می‌تواند منجر به کاهش اعتماد به نفس در اشخاص شود. به همین جهت انجام ایمپلنت دندان را عامل بزرگی برای افزایش اعتماد به نفس در افراد می‌دانند، پس به هیچ وجه نباید کاشت دندان خود را به تعویق بیندازید.

توانایی متخصص ایمپلنت تهران چه اهمیتی دارد؟

امروزه تعداد کلینیک کاشت ایمپلنت تهران و متخصصانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند بسیار زیاد شده است، اما نباید کاشت دندان را به هر متخصص ناشناسی سپرد. همانطور که گقته شد این روش درمانی تاثیر مستقیم روی زیبایی دندان‌ها خواهد داشت، بنابراین می‌بایست حتماً توسط افراد مجرب و با توانایی بالا در زمینه کاشت انجام شود. چنانچه ایمپلنت به خوبی انجام نشود، بیمار حتی پس از اتمام کار هم در هنگام غذا خوردن و... احساس راحتی نخواهد داشت. از طرفی یک متخصص خوب ویژگی‌های خاص دیگری هم دارد که در محقق شدن نتیجه مطلوب بیمار بسیار بسیار موثر می‌باشد. این ویژگی‌ها عبارت هستند از:

  1. در اختیار داشتن کلینیک یا مطبی مجهز به کلیه‌ی امکانات دندانپزشکی
  2. استفاده از مواد مرغوب و عالی برای ساخت دندان مصنوعی و انجام کاشت دندان
  3. ارائه مشاوره دقیق و با صبر و حوصله به مراجعه کنندگان
  4. اطمینان خاطر و ارائه ضمانت برای ایمپلنت انجام شده

بدیهی است که اگر نزد یک متخصص ایمپلنت تهران با ویژگی‌های فوق بروید به نتیجه‌ی مطلوب خود دست پیدا خواهید کرد. بنابراین تنها داشتن مدرک تحصیلی برای اطمینان به دکتر کافی نیست، بلکه حتماً باید توانایی و تبهر ایشان هم سنجیده شود تا با آسودگی خاطر برای درمان دندان اقدام کنید.

image_b19640fefb6413f9de33b42291758970694e7ab2

همکاری بیمار با دکتر ایمپلنت تهران

کاشت دندان یک نوع درمان چند مرحله‌ای، اما دائمی است که می‌بایست با همکاری توام متخصص و بیمار صورت بپذیرد. عموم متخصصین برای انجام کاشت از بیهوشی و بی حسی استفاده می‌کنند تا بیمار در حین انجام کاشت دردی را احساس نکند، اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب می‌بایست توصیه‌های متخصص ایمپلنت دندان را جدی بگیرند. اولاً مراحل ایمپلنت می‌بایست به ترتیب و با دستور متخصص به درستی پیگیری شود. ثانیاً پس از انجام ایمپلنت دندان مراقبت بیشتری نیاز داشته و تا چند روز اول می‌بایست از غذاهای رقیق استفاده شود. بدیهی است که عدم رعایت هر کدام از توصیه‌های دکتر می‌تواند نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار دهد.

چرا هزینه‌های ایمپلنت در ایران زیاد است؟

کاشت ایمپلنت نه تنها در ایران که در سراسر دنیا قیمت نسبتاً بالایی دارد، دلیل این هزینه‌های بالا مواد و متریالی است که برای ساخت دندان و انجام کاشت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ایران هم برخی از این مواد تولید نشده و متخصصین ناچار هستند از محصولات خارجی استفاده نمایند. از طرفی ایمپلنت طی 2 الی 3 مرحله انجام خواهد شد و وقت زیادی را از متخصص خواهد گرفت. بنابراین طبیعی است که هزینه‌ی نسبتاً زیادی داشته باشد، اما خوشبختانه برخی از متخصصین منصف بوده و این مبلغ را به صورت اقساطی دریافت می‌کنند. صرف نظر از این مطالب با توجه به مزایایی که انجام ایمپلنت نزد بهترین متخصص ایمپلنت تهران خواهد داشت ارزش پرداخت هر هزینه‌ای را خواهد داشت، پس برای حفظ سلامتی دهان و دندان خود هزینه کنید.

کلینیک کاشت ایمپلنت تهران دکتر عباس گشاده رو

از مشهورترین و خبره‌ترین متخصصین دندانپزشکی که به عنوان برترین دکتر ایمپلنت تهران هم شناخته می‌شوند، می‌توان به دکتر عباس گشاده رو اشاره کرد. ایشان که متخصص جراحی لثه و ایمپلنت هستند، دارای بورد تخصصی بوده و به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه نیز در حال فعالیت می‌باشند. دکتر عباس گشاده رو به عنوان صاحب یکی از بهترین و آرام‌ترین کلینیک‌های دندانپزشکی در تهران طی سال‌های فعالیت خود توانستند رضایت کلیه‌ی بیماران و مراجعه کنندگان را جلب نمایند. لازم به ذکر است که ایشان به عنوان متخصص و جراح حاذق رئیس بخش جراحی لثه در بیمارستان دولتی نیز می‌باشند. بنابراین به راحتی می‌توان به تخصص و تجربه ایشان اطمینان کرد.

image_593937e00a7972eb64f5ee97c0be3060078afdc7

کلینیک این متخصص ایمپلنت تهران در بزرگراه جلال آل احمد، بین خیابان کارگر و چمران، خیابان پروانه و ساختمان پزشکان چمران واقع شده است، اما برای دریافت نوبت نیاز به مراجعه حضوری نخواهد بود. از دو طریق تماس تلفنی و وبسایت تخصصی دکتر به راحتی می‌توانید نوبت دریافت کنید.

امکانات وبسایت تخصصی دکتر عباس گشاده رو

وبسایت این متخصص حاذق علاوه بر دریافت نوبت، امکانات متعددی همچون دریافت مشاوره غیرحضوری، افزایش اطلاعات با مقالات مندرج در سایت و.... را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین اگر درباره نوع خدمات و شیوه خدمات رسانی کلینیک دکتر عباس گشاده رو اطلاعات کافی ندارید، به راحتی می‌توانید وارد وبسایت دکتر به نشانی http://tehranimplantteam.com  شوید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست بیاورید. بدون شک پس از دریافت خدمات از کلینیک این متخصص ایمپلنت تهران ایشان را به سایر دوستان و بستگان خود هم معرفی خواهید کرد، چراکه دکتر عباس گشاده رو زیباترین لبخند و دندان را برای شما خواهد ساخت....

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها