|

(عکس) سلفی سمیرا حسن پور با لباس کوتاه حاملگی

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خودش را استوری کرد که در این عکس لباس کوتاهی به تن کرده و در آینه قسمتی از پای وی معلوم است.

لینک کوتاه کپی شد
1

سمیرا حسن پور بازیگر مطرح و با استعداد کشورمان است. سمیرا حسن پور در حال حاضر دویست و نود و پنج هزار و هفتصد و یازده فالوور دارد و جزو بازیگران فعال و پر طرفدار اینستاگرام است. حسن پور در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خودش را استوری کرد که در این عکس لباس کوتاهی به تن کرده و در آینه قسمتی از پای وی معلوم است.

سمیرا حسن پور


تمامی خبر های مهم و بروز دنیا را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید


زندگی شخصی سمیرا حسن پور

خانم سمیرا حسن پور آذر ماه سال1363 در تهران متولد شد، او بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. وی فارغ التحصیل رشته نمایش است و کار هنری خود را از سال 1385 در تئاتر شبیه خوانی بهرام بیضایی شروع کرد. در خانواده پدرش مجسمه سازی می کند و برای بازیگر شدن خیلی حمایتش کرده و دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق هستند.

سمیرا حسن پور

ازدواج و همسر سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است.

سمیرا حسن پور

علاقه های سمیرا حسن پور

زمانی که سر کاری نیستم کتاب می خوانم، فیلم می بینم و در کنارش نقاشی می کشم، مدتهاست استاد پیانو دارم و تمرین موسیقی می کنم. در کودکی کلاس نقاشی می رفتم و الان دلی اینکارو انجام می دهم.
سمیرا حسن پور
من از دوران کودکی به ورزش کردن علاقه داشتم. از طرفی استعدادم باعث شده بود که همیشه ورزش کنم حال در این بین به ورزش های مختلفی از پینگ پنگ گرفته تا والیبال، ایروبیک، دو و شنا می پردازم. البته در مقطعی که به شکل جدی به رشته دو می پرداختم توانستم در آن مدال هم کسب کنم.

سمیرا حسن پور

علاقه به هنر تا مخالفت مادر

از کودکی به هنر علاقمند بودم و برای انتخاب رشته دبیرستان هم دوست داشتم که رشته هنری را انتخاب کنم اما مادرم زیاد موافق نبودند و همین شد که برای رشته دانشگاهی ام طوری که مادرم نفهمند کنکور هنر هم شرکت کردم و انتخاب اولم نمایش بود و انتخاب دومم گرافیک چون که از کودکی نقاشی می کشیدم.
سمیرا حسن پور
رفته رفته و پس از گذراندن دوره دانشکده در صحنه تئاتر حضور پیدا کردم و با تشویق های بهرام بیضایی به کلاس بازیگری رفتم و می شود گفت ایشان از مشوق های خیلی خوبم در این حیطه بودند.

سمیرا حسن پور

فعالیت هنری سمیرا حسن پور

علاقه اش به هنر از دبیرستان شروع شد اما بصورت حرفه ای با صحنه تئاتر دانشکده و با تشویق استادش بهرام بیضایی و حضور در کلاس های بازیگری، وارد تئاتر شد.

سمیرا حسن پور

ورود سمیرا حسین پور به تلویزیون و شهرت

اولین بار در سال 88 وقتی 25 ساله بود با سریال چاردیواری وارد قاب تلویزیون شد و در دومین تجربه خود با نقش گلرخ سریال پایتخت 1 در سال 1390 چهره اش به شهرت رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها