|

موتور سواری رضا بهرام و مادرش در خیابان های تهران! / ویدیو

رضا بهرام و مادرش در خیابان های تهران در حال موتور سواری

لینک کوتاه کپی شد

رضا بهرام خواننده پر طرفدار و خوش صدای ایرانی است. رضا بهرام در حال حاضر 3.154.770 سه میلیون وصد پنجاه و چهار هزار و هفتصدو هفتاد فالوور دارد و جزو خواننده های فعال و پر طرفدار اینستاگرام است. رضا بهرام در صفحه رسمی اینستاگرامش ویدیویی از خودش و مادر که در حال موتور سواری بودند منتشر کرد.

بیوگرافی رضا بهرام

رضا بهرام خواننده جوان موسیقی پاپ 20 دی ماه 1370 در یزد متولد شد. این خواننده جوان موسیقی پاپ در خانواده ای پنج نفره متولد شد و دو خواهر دارد که یکی بزرگتر و یکی کوچکتر از او است و تنها پسر خانواده است.

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام یکی از خواننده های جوانی است که در مدت زمانی کوتاه توانست نظرات مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کند و به یکی از محبوب ترین خواننده های پاپ تبدیل شود.

rezabahramofficial_1632324689

رضا بهرام علاقه زیادی به خانواده اش دارد و در سال 1384 و بعد از از دست دادن پدرش مدتی افسرده شد و از همه فعالیت هایش فاصله گرفت.

تحصیلات رضا بهرام در زمینه مدیریت امور مالی است و سال 89 وارد دانشگاه علم و فرهنگ یزد شد و لیسانس مدیریت امور مالی را از این دانشگاه گرفت.

rezabahramofficial_1624195823

رشته مورد علاقه رضا بهرام قبل از خوانندگی

رضا بهرام پیش از گرایش به سمت موسیقی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در تیم فوتبال فولاد یزد و بعد از آن فولاد خوزستان بازی کرد.

rezabahramofficial_1610128061

خواننده جوان این روزهای دنیای موسیقی پاپ در زمان بازی در تیم فوتبال فولاد خوزستان دچار مصدومیت شد و سه سال مصدومیت و عمل جراحی او را واردار به فاصله گرفتن از دنیای فوتبال کرد.

بعد از کنار گذاشتن فوتبال به تشویق های پدرش به سمت موسیقی گرایش پیدا کرد و به صورت جدی وارد دنیای موسیقی شد.

rezabahramofficial_1604052145

آغاز حضور جدی رضا بهرام در دنیای موسیقی

رضا بهرام حضور در دنیای موسیقی را به صورت جدی از سال 88 آغاز کرد اما پیش از این حضور جدید به تشویق های پدرش از 14 سالگی به سمت موسیقی کشیده شد و اولین ترانه رسمی او 29 تیر ماه 1397 به اسم از عشق بگو منتشر شد.

اولین تجربه جدی رضا بهرام در دنیای موسیقی قبل از انتشار اولین آهنگ مستقلش، مربوط به همخوانی با مسیح و آرش در آهنگ گلی در سال 96 بود.

rezabahramofficial_1597491522

اولین کنسرت رضا بهرام

رضا بهرام بعد از چند سال فعالیت حرفه ای در دنیای موسیقی برای اولین بار 13 تیرماه در کیش و بعد از آن 16 تیرماه سال 98 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت و بعد از آن در شهرهای مختلف ایران اجراهای متعددی را تجربه کرد.

محمد حسین توتونچیان سرپرست موسسه هنری ققنوس تهیه کننده آهنگ های رضا بهرام است و از ابتدای فعالیت رضا بهرام در کنار او حضور دارد.

rezabahramofficial_1595846875

سبک موسیقی رضا بهرام

رضا بهرام را اغلب دوستداران موسیقی به عنوان خواننده پاپ می شناسند اما سبک موسیقی این خواننده جوان تلفیقی از موسیقی های ایرانی است و موسیقی جزر ، فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Somayeh Yousefi ارسالی در

    خواننده مورد علاقه من با مادر گلش عالییییییی رضا بهرام جونم فداتون بشم من

  • مهدی کریمی ارسالی در

    دیگه بخاطر پول چ میکنن خواننده هست حالا کی این صدا رو گوش میکنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها