|

شرایط پیش فروش اطلس

پیش فروش اطلس سایپا؛ 200 میلیون بریزید خودرو را 1403 با قیمت روز بگیرید

گروه خودروسازی سایپا در آذرماه 1402، شرایط فروش اطلس را اعلام کرد. این شرایط از نوع پیش‌فروش با قیمت غیرقطعی است.

لینک کوتاه کپی شد

فرادی که در دور دوم سامانه یکپارچه برای خرید اطلس ثبت‌نام کرده‌اند، شامل این بخشنامه می‌شوند. سایپا برای اطلاع‌رسانی به مشتریان خود، پیامکی را در تاریخ 13 آذر 1402 برای آن‌ها ارسال کرده است. درحال‌حاضر امکان ثبت‌نام اطلس و واریز وجه به حساب شرکت برای مشتریان مهیا شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از دیجیاتو؛ در شرایط پیش‌فروش اطلس، قیمت این خودرو مشخص نیست و مشتریان بایستی مبلغ تقریبی 203 میلیون تومان را به حساب شرکت واریز نمایند. قیمت اطلس در زمان فعلی یعنی آذرماه 1402، معادل ۴۰۶,۶۱۵,۰۰۰ تومان اعلام شده است. بنابراین نیمی از بهای خودرو در زمان ثبت‌نام از مشتریان اخذ می‌شود. تیپ اعلام‌شده در این بخشنامه نیز اطلس G است که یکی از نسخه‌های دنده‌ای این خودرو به حساب می‌آید. همان‌طور که در بخشنامه سایپا اعلام شده است، قیمت خودرو در زمان تحویل آن به مشتریان تعیین خواهد شد. موعد تحویل خودرو نیز فروردین 1403 به بعد اعلام شده است. به عبارتی بخشنامه پیش‌فروش اطلس، موعد دقیق تحویل خودرو مشخص نیست.

شرایط پیش‌فروش اطلس در آذرماه 1402

خودرو قیمت پیش پرداخت موعد تحویل
اطلس G در زمان تحویل خودرو مشخص می‌شود. 203,307,500 تومان فروردین 1403 به بعد

اطلس محصول جدید سایپا است که معرفی اولیه آن در ماه‌های گذشته انجام شد. سایپا طی تابستان و پاییز 1402، محصول جدید خود را در نمایشگاه‌های خودرو مختلف به نمایش درآورد تا مشتریان از نزدیک با آن آشنا شوند. این خودرو نسخه بهینه‌شده و اصلاح‌شده کوییک به حساب می‌آید که از ظاهری جدید، مواد باکیفیت‌تر و موتور قوی‌تر بهره می‌برد. سایپا تصمیم دارد تا اطلس را در قالب تیپ‌های دنده‌ای S و G و تیپ‌های اتوماتیک L و E به بازار عرضه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی