|

قیمت آپارتمان در جزیره کیش از متری 55 تا 500 میلیون!

قیمت آپارتمان در جزیره کیش و در ضعیف ترین حالت ممکن از متری 55 میلیون تومان شروع می‌شود و در برج دوقلو تا 500 میلیون نیز می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

کیش یک جزیره تفریحی در شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان است و در جنوب کشور قرار دارد. این جزیره در میان آب‌های خلیج فارس قرار گرفته‌ است و به دلیل وجود منطقه آزاد تجاری، مراکز تفریحی و تجاری، جاذبه‌های گردشگری و هتل‌های فراوان یکی از مقاصد عمده گردشگری در ایران محسوب می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ تفریحی بودن جزیره کیش این تفکر را برای عموم ایجاد می‌کند که این جزیره تنها مکانی برای گذراندن اوقات فراغت محسوب می‌شود اما واقعیت این است که تعداد ساکنان کیش به 40 هزار نفر می‌رسد و هر سال نیز افراد زیادی کیش را برای سرمایه‌گذاری در بخش مسکن یا سکونت دائم انتخاب می‌کنند. اما قیمت خرید آپارتمان در جزیره کیش در چه محدوده‌ای قرار دارد؟

مشاهدات نشان می‌دهد خرید آپارتمان در یک جزیره نیز پیرو همان قواعدی است که در شهرها وجود دارد؛ جزیره کیش نیز محله‌های متفاوتی دارد که انتخاب هر کدام از آنها باعث می‌شود خریدار با طیف متفاوتی از قیمت مواجه باشد.

مشاوران املاک این منطقه می‌گویند قیمت آپارتمان در جزیره کیش و در ضعیف ترین حالت ممکن از متری 55 میلیون تومان شروع می‌شود و در برج دوقلو با بهترین متریال ساخت تا 500 میلیون نیز می‌رسد.

آپارتمان کیش

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی