|

امروز 6 مهر بازار گوشی موبایل در چه حال است؟

امروز چهارشنبه پنجم مهر، روند ثبات قیمت گوشی‌های موبایل ادامه دارد. با جدولی که در این مطلب ارائه شده می توانید نرخ روز موبایل را ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

امروز پنج شنبه 6 مهر ۱۴۰۲، روند ثبات قیمت گوشی‌های موبایل ادامه یافت. 

نوسان قیمت گوشی در برخی مدل‌ها

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، در برند پرطرفدار اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۳ معمولی حدود ۳۷ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان و آیفون۱۳ پرومکس در سطح ۶۹ میلیون تومان ثابت ماندند. اما قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرومکس، با کاهش قیمت ۱ میلیون تومانی به سطح ۶۱ میلیون تومان رسید.

در گروه سامسونگ، قیمت مدل S22 ultra در همان سطح ۴۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، مدل S23 ultra، در سطح ۴۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بدون تغییر بودند. در سری اقتصادی این گروه، مدل A54، در سطح ۱۳ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان و مدل A34 با کاهش قیمت در سطح ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

شسیشسی

در گروه شیائومی، قیمت گوشی مدل xiaomi Mi 11 ultra بدون تغییر، در همان سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان باقی ماند. اما مدل Redmi Note 12 pro، افزایش اندکی یافت و به سطح ۱۰ میلیون و ۸۶۹ هزار تومان رسید.

در گروه ناتینگفون ، قیمت مدل Nothing phone 1 با ۱۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان و ‌ قیمت گوشی Nothing phone 2 در سطح ۳۹ میلیون تومان ،همچنان ثابت باقی ماندند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی