|

پراید ترمز برید

پراید از 180 میلیون هم گذشت؛ آقایان وزیر کجائید؟

درحالی که قیمت پراید در بازار آزاد باز هم گران شده عضو کمیسیون صنایع و معادن از عملکرد وزیر صمت در کنترل قیمت ها و گرانی انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

قیمت پراید در بازار برای چندمین روز متوالی افزایش یافت به طوریکه ارزان ترین مدل پراید صفر در بازار 147 میلیون و گران ترین مدل 183 میلیون تومان است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایلنا؛ سید محسن دهنوی نماینده تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز ، در جریان بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص تکالیف مقرر در قانون و برنامه های کلان و تعهدات مربوطه، طی سخنانی گفت: در ابتدا جا دارد تشکر کنم از آقای زارع‌پور که این جلسه به منظور همفکری و همگرایی به درخواست ایشان تشکیل شده است، در حالیکه برخی از وزرا چنین نیستند. پراید شده ۱۸۰ میلیون و خبری از وزیر صمت نیست.

قیمت انواع پراید در بازر

در معاملات امروز، قیمت پراید صفر ۱۴۰۰ مدل ۱۱۱‌ SE (با افزایش قیمت یک میلیون تومانی) به حوالی ۱۷۳ میلیون تومان رسیده است. این خودرو طی ۲روز گذشته ۲میلیون تومان افزایش قیمت را ثبت کرده است.

قیمت پراید صفر ۱۳۲ SE مدل ۹۸ با افزایش ۳میلیون تومانی به ۱۴۷ میلیون رسید. بررسی نمودار قیمتی نشان می‌دهد که این خودرو طی ۹روز گذشته ۷میلیون تومان گران شده است.

قیمت پراید صفر ۹۹ مدل۱۳۱ SE در رنج ۱۵۵ میلیون تومان اعلام شد. بررسی نمودار تغییرات قیمتی نشان می‌دهد که این خودرو طی ۷روز گذشته ۵میلیون تومان گران شده است.

قیمت پراید وانت صفر مدل ۱۴۰۰ در معاملات امروز حوالی ۱۸۳ میلیون تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. پراید وانت مدل ۹۹ بدون نوسان قیمتی روانه بازار شد.

قیمت بازار انواع خودرو پراید (آذرماه)

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پراید ۱۵۱ پلاس ۱۴۰۰ صفر ۱۸۳,۰۰۰,۰۰۰ 
پراید ۱۵۱ پلاس ۱۳۹۹ صفر  ۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ ۱۴۰۰ صفر ۱۷۲,۰۰۰,۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ ۱۳۹۹ صفر  ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۲ SE ۱۳۹۸ صفر  ۱۴۷,۰۰۰,۰۰۰ 
پراید ۱۳۱ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰ 
پراید ۱۱۱‌ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰  

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

مسعود نقی‌زاده، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران بابل، در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: شرایط موجود به دلیل برجام، به زودی اتمام پیدا نمی‌کند. این وضعیت تاثیر بسیاری بر قیمت‌ها خواهد گذاشت.

نقی‌زاده گفت: در این شرایط بازار پیش‌بینی می‌شود که افزایش قیمت تا دو الی سه ماه آینده داشته باشیم.

وی با اشاره به بی نتیجه ماندن جلسات تنظیم بازار گفت: این اتفاقات تاثیر روانی خود را بر بازار خواهد گذاشت و تا توفقات برجام برای مردم احساس آرامش ایجاد نکند، شرایط به همین منوال ادامه پیدا می‌کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    وعده های شماخریدپرایدهم دیگه برای مافقراکابوس شداین همه شعار تا کی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها