|

عروس جووون بیا بگمت واسه خونه بخت "ماشین لباسشویی" چی بخری؛ از برندای غول تا اقتصادی

این روزها همه عروس خانم ها حتماً در سبد جهیزیه شون ماشین لباسشویی رو دارن اما چه ماشین لباسشویی مناسب است؟ با ما در این مقاله همراه باشید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگه دنبال خرید کردن و جمع کردن جهاز هستی حتما تا الان یه لیست بلند و بالا از انواع و اقسام لوازم برقی و غیر برقی تهیه کردی اما از خودت پرسیدی که چقدر بودجه داری؟ خب واقعیت اینه که با توجه به وضعیت اقتصادی این روز ها جهاز خریدن سخت تر هم شده، پس بهترین کار ممکن برای اینکه بتونی یه جهاز خوب و آبرومندانه برای خودت بخری که تمام نیاز هات رو هم برطرف کنه اینه که اقلام لیستت رو اولویت بندی کنی و ضروری ها رو تو صدر لیست قرار بدی، مثل ماشین لباسشویی.

یکی از اصلی ترین و مهمترین لوازمی که تو آشپزخونه ی هر خونه ای پیدا میشه ماشین لباسشوییه، باید اعتراف کنیم که حضور ماشین لباسشویی خیلی کار رو برای همه راحت تر کرده به علاوه یکی از اصلی ترین نیازهای روزمره ی همه مت انسان ها یعنی تمیزی و پاکیزگی رو فراهم می کنه. از اونجایی که روز به روز تکنولوژی پیشرفت می کنه و فناوری های جدید تو زمینه های مختلف به بازار معرفی میشند، باید انتظارش رو داشته بایشد که ماشین لباسشویی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و مرتبا انواع و اقسام ماشین لباسشویی های جدید با قابلیت های پیشرفته تر و البته قیمت های بالاتر روانه ی بازار میشند.

Buying-a-washing-machine-consultation

ماشین لباسشویی مناسب شما کدام است؟

شاید براتون سوال باشه که چطور باید ماشین لباسشویی مناسبتون رو پیدا کنید، خب قبل از هرچیز باید در نظر داشته باشید که خانواده ی شما از چند نفر تشکیل شده؟؛ این سوال رو برای این باید از خودتون بپرسید که بتونید ظرفیت ماشین لباسشویی رو که مناسب شما و خونه ی شماست رو پیدا کنید. خانواده های پرجمعیت غالبا نیاز دارند که از ماشین لباسشویی های ظرفیت بالا مثلا هشت یا هفت کیلویی استفاده کنند برای اینکه این طوری می تونند به تعداد کمتری ماشین رو روشن کنند و کار هم براشون راحت تر میشه اما اگر خانواده ی پرجمعیتی نیستید، ماشین لباسشویی ظرفیت بالا شما رو با مشکل جمع کردن لباس های کثیف مواجه می کنه، به این ترتیب ماشین هایی با ظرفیت مثلا 5 یا 4 کیلو کاملا مناسب خواهد بود.

سوال بعدی ای که باید حتما از خودتون بپرسید اینه که تصمیم دارید ماشین لباسشوییتون رو در کجای آشپزخانه یا حیاط خلوتتون قرار بدید و فضایی که می تونه در اونجا جا بگیره چه ابعادی؟ این روزها انواع متنوعی از ماشین های لباسشویی وجود داره که شما با توجه به اندازه و مدل محل قرار گیری آشپزخونه می تونید ماشین مناسب رو هم انتخاب کنید.

نکته ی سوم که اتفاقا خیلی هم پر اهمیته و باید حسابی بهش توجه داشته باشید اینه: سال هاست که تمامی لوازم برقی خونه شامل یک برچسب انرژی میشند و این برچسب انرژی مشخص می کنه که میزان انرژی مصرفی اون دستگاه تا چه اندازه بالا و یا پایینه. همون طوری که می دونید تمامی لوازم برقی ای که برچسب انرژی اونها زیر A هست برق زیادی مصرف می کنند و نتیجه ی اون هم یک قبض برق سنگین خواهد بود، بنابراین تحت هیچ شرایطی نباید هنگام خرید از توجه به برچسب انرژی قافل شد.

محدوده ی قیمت ماشین های لباسشویی چقدره؟

به گزارش شایانیوز، مطمئنا یکی از مهمترین سوال هایی که هنگام خرید هر نوع لوازم برقی ای تو ذهن شما شکل میگیره اینه که رنج قیمت ماشین های لباسشویی این روزها چطوریه؟! خب سوال به جایی هم هست به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که در ادامه چند نمونه از ماشین لباسشویی هایی رو که بالاترین و پایین ترین قیمت ها رو در بازار و فروشگاه های اینترنتی به خودشون اختصاص دادن به شما معرفی کنیم.

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR10422 با 10 کیلوگرم ظرفیت

ویرپول یک برند ایتالیایی است که در تولید محصولات کم مصرف و کیفیت بالا واقعا حرف نداره، از لحاظ زیبایی و عملکرد هم که رده بالا بودن محصولاتش کاملا قابل پیش بینی است. همون طور که قبل تر اشاره کردیم ظرفیت این ماشین 10 کیلوگرمه که فوق العاده برای خانواده های پرجمعیت مناسب و کارآمده. یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی اینه که اون رو در هر حالتی هم که قرار بدید کاملا بدون صدا و بدون لرزش عمل میکنه. و اما قیمت این زیبای دوست داشتنی حدودا 50 میلیون محاسبه شده که خیلی قیمت پایینی نیست.

مزایا: بی صدا و بدون لرزش، عملکرد بالا، کم مصرف

معایب: قیمت بالا، ظرفیت بالا

ویرپول مدل FSCR10422

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-L1050S با ظرفیت 10.5 کیلو گرم

یکی از محبوب ترین و کارآمد ترین ماشین لباسشویی های بازار محصولات شرکت ال جی هستند که امکانات و ویژگی های زیادی رو به شما ارائه می دند از جمله مصرف پایین انرژی، کاربری آسان، قابلیت برنامه ریزی و حتا جلوگیری از آسیب دیدن بافت لباس ها. خلاصه ی کلام این که اگه به دنبال یک ماشین لباسشویی خوب و با کیفیت هستید این ماشین لباسشویی که حدودا 41,990 میلیون تومان قیمت گذاری شده، یک گزینه ی فوق العاده ایده آل به حساب میاد که البته باید در نظر داشته باشید ظرفیت اون 10.5 کیلوگرم در نظر گرفته شده یعنی بیشتر مناسب خانواده های پرچمعیت است.

مزایا:مصرف انرژی پایین، سرعت شستشوی بالا، پشتیبانی از قابلیت شبیه سازی شستشو با دست

معایب: قیمت بالا، ظرفیت بالا

ال جی مدل WM-L1050S

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7111 با ظرفیت 7 کیلوگرم

اگر دنبال یه ماشین لباسشویی خوب و کارآمد اما با قیمت مناسب هستید باید حتما یه نگاهی به این ماشین لباسشویی بندازید. توی بازار این روز ها بست مدل BWD-7111 یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترن های بازار به حاب میاد، چون علاوه بر قیمت مناسبش، از کارآیی بالا، مصرف انرژی پایین و طراحی ظاهری زیبا برخورداره. شاید براتون جالب باشه که بدونید برچسب انرژی این ماشین لباسشویی A+++ است و با این حال قیمت اون حدود 7 میلیون تومان محاسبه شده. از لحاظ برخورداریس از انواع برنامه های شستشو هم خیالتون راحت باشه، چونکه این ماشین لباسشویی از 15 برنامه اصلی شستشو برخورداره.

مزایا: قیمت مناسب، مصرف انرژی پایین، ظرفیت متوسط

معایب: سرعت متوسط

بست مدل BWD-7111

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-6110 با ظرفیت 6 کیلوگرم

یکی از انتخاب های قیمت مناسب برای ماشین لباسشویی قطعا بست مدل BWD-6110 است که به فناوری نانوسیلور مجهز شده و این روزها یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت به حساب میاد. در حال حاظر این ماشین لباسشویی در بازار با قیمت تقریبی 5,990 میلیون تومان معامله میشه. اگه به دنبال یک ماشین لباسشویی خوب با قیمت معقول هستید این مدل میتونه حسابی براتون کار راه انداز باشه. در رابطه با مصرف انرژی اون هم باید بگیم که برچسب انرژی این ماشین لباسشویی A+ رو نشون میده.

مزایا: قیمت مناسب، مصرف انرژی خوب، ظرفیت مناسب

معایب: سرعت شستشوی متوسط

بست مدل BWD-6110

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 با ظرفیت 5 کیلوگرم

اگر به دنبال هزینه ی کمتر هستید بهترین گزینه ی ممکن برای شما ماشین لباسشویی آبسال است که علی رغم هزینه ی نه چندان بالایی که دارد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این مدل از سری ماشیم=ن لباسشویی های خودکار ایرانی است که برچسب مصرف انرزی آن A+ را نشان میدهد به علاوه از 15 برنامه اصلی شستشو هم پشتیبانی میکنه، البته باید در نظر داشته باشید که سرعت شستشوی این ماشین خیلی بالا نیست. به طور کلی اگر خیلی خلاصه بخوایم در رابطه یا این ماشین لباسشویی بگیم باید اشاره کنیم که آبسال REN5207 یکی از محصولات خوب و قابل توجه است که قیمت بالایی هم ندارد و در حال حاظر حدودا 5,747 میلیون تومان در بازار خریداری می شود.

مزایا: قیمت مناسب، مصرف انرژی خوب، ظرفیت مناسب

معایب: سرعت شستشوی پایین

آبسال مدل REN5207

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی