|

ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختی در البرز

استاندار البرز با اشاره به سرانه پایین استان در حوزه درمانی گفت:جانمایی و ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختی در استان بزودی صورت می گیرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مجتبی عبداللهی ظهر پنجشنبه در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز پنجشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبیین و تأکید در راستای رسالت و اهداف چهارشنبه‌های جهادی، افزود: مجموعه درخواست‌ها و مطالبات مردم در میز خدمت چهارشنبه‌های جهادی باید در سریع‌ترین زمان ممکن مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مهر، وی ادامه داد: این قرارگاه، انگیزه و اهتمام بیشتری را در مدیران ایجاد کرده تا با کار جهادی در اسرع وقت به حل مشکلات مردم بویژه در محله‌های کم برخوردار استان بپردازند.

عبداللهی گفت: بر این اساس تاکنون به طور مثال طی تعامل ویژه مدیران مربوطه بعد از دو دهه انتظار، جاده قزلحصار تعریض و ایمن سازی شد.

وی افزود: همچنین مشکل دیرینه آب شرب محله سهرابیه حل شد، بسیاری از مطالبات مردم در خصوص روشنایی معابر رسیدگی شد.

عبداللهی گفت: بسیاری از اردوگاه‌های ماده ۱۶ استان راه اندازی شده اند و بیش از هزار و ۴۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند و در حال ساماندهی و درمان هستند.

وی افزود: درصدد هستیم که طی برنامه ویژه ای ساماندهی معتادان را از جمع آوری تا بازگشت به آغوش خانواده و جامعه اجرایی کنیم.

استاندار البرز گفت: کمیته‌های تخصصی ذیل قرارگاه اجتماعی با اهداف مشخص تشکیل شده اند که باید هر هفته از اقدامات و برنامه‌های خود در ۶۶ محله هدف، گزارش دهند.

وی افزود: اکنون با توجه به هدف تعیین شده در راستای ساخت ۱۰۰ مدرسه، ۶۴ مدرسه جانمایی شده اند که انتظار می‌رود مسئولان مربوطه برای این امر با جدیت بیشتری اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: در راستای سفر رئیس جمهور محترم به استان، مجوز ساخت یک بیمارستان ۵۰۰ تختی جنرال در استان دریافت شده که بزودی جانمایی و اجرایی می‌شود.

وی افزود: در نظر داریم با پیگیری‌های ویژه و رفع موانع پروژه‌های بیمارستانی استان، تا پایان سال هزار تخت بیمارستانی را مورد بهره برداری قرار دهیم.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد که طی طرح ویژه ای نسبت به جمع آوری و ساماندهی متکدیان اقدام شود چراکه شرایط موجود، زیبنده استان البرز نیست.

وی افزود: متکدیان و بویژه کودکان کار باید شناسایی شوند و به نهادهای مربوطه برای حمایت و ساماندهی معرفی شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها