|

سرپرست شهرداری کرج منصوب شد

منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج کیست؟

سرپرست شهرداری کرج در جلسه تکریم و تودیع شهردار سابق و معارفه خود گفت: با تلاش و کار مضاعف به اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر پاسخ خواهم داد.

لینک کوتاه کپی شد

مصطفی سعیدی سیرایی شهردار کرج روز یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر کرج با ۱۱ رای از مجموع ۱۳ رای اعضای این شورا از مسئولیت خود عزل شد.

به گزارش «شایانیور»؛ اعضای شورای اسلامی شهر کرج سرانجام پس از چند ماه نشست علنی و غیر علنی به گمانه زنی ها در خصوص استیضاح شهردار پایان دادند.

گفتنی است در این جلسه منوچهر غفاری با ۹ رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری کرج انتخاب شد. غفاری پیش از این مدیر منطقه ۶ شهرداری و سابق بر آن هم  شهردار فردیس بود.

سرپرست شهرداری کرج در جلسه تکریم و تودیع شهردار سابق و معارفه خود به عنوان سرپرست شهرداری کرج گفت: با تلاش و کار مضاعف به اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر پاسخ خواهم داد.

منوچهر غفاری اظهار کرد: تلاش خواهم کرد با کار مضاعف به اعتماد اعضای شورای شهر پاسخ دهم و امیدوارم با تعامل و مساعدت سایر همکاران، زمینه ای فراهم شود تا گره‌ای از مشکلات شهر و شهروندان گشوده شود.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنم امانتدار این مسئولیت خطیر باشم، توضیح داد: طول مدت خدمت به هیچ وجه مهم نیست و مهم این است که بتوانیم از هر فرصتی هر چند کوتاه برای خدمتگذاری به مردم استفاده کنیم.

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه در کنار قدردانی از اعضای شورای شهر باید تشکر وِیژه ای از مصطفی سعیدی داشته باشم، تاکید کرد: در مدتی‌که به عنوان مدیر منطقه شش خدمت می کردم مصطفی سعیدی بدون حاشیه پیگیر مشکلات شهر بود و به جز کار دغدغه دیگری نداشت.

وی توضیح داد: در فرصت ایجاد شده با اهتمام کامل در مسیر پیشبرد اهداف سازمانی وتحقق سیاست‌های شورای شهر گام برمی‌دارم و امیدوارم با حمایت شورا و سایر مدیران تحولات مثبتی در شهر اتفاق بیفتد.

غفاری خاطرنشان کرد: مدیران شهری نه برای فرد بلکه برای مجموعه شهر و شهروندان فعالیت می کنند و امیدوارم با استفاده از توان، تخصص و تجربه همکاران و دلسوزان شهر، کرج به سمت توسعه بیشتر پیش برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها