|

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از فرمانداری نظرآباد

در این جلسه پرسنل خواسته های خود را مطرح کردند و معاون استاندار و مدیران کل مربوطه پرسش های کارمندان را مورد بررسی قرار دادند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز/البرز- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با همراهی مدیرکل اداری مالی، مدیران ستادی این حوزه، برخی مدیران استانی و فرماندار نظرآباد از ساختمان فرمانداری این شهرستان بازدید کرد و مسائل و مشکلات این فرمانداری را مورد بررسی قرار داد. ‎

شاحدادپور علاوه بر بازدید از فرمانداری در جلسه ای به بررسی مسائل و مشکلات این فرمانداری نظیر وضعیت نیروی انسانی، زیر ساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات و شبکه داخلی و ....  نیز پرداخت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز در ابتدای صحبت های خود سلام گرم استاندار محترم البرز را به همکاران فرمانداری نظرآباد رسانده و این مجموعه بازدیدها و دیدار با پرسنل را مطابق دستور ایشان جهت رسیدگی به مشکلات عنوان داشت.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) در انجام امور گفت: پیامبر اکرم(ص) می فرمایند هر انسانی باید چهار خصلت امانتداری، صدق گفتار، اخلاق نیک و کسب روزی حلال را در خود نهادینه کند که در همین راستا بنده و همکارانم در خدمتگزاری همواره تلاشمان توجه اکید بر این مهم بوده است.

این مسئول افزود: پیگیر مطالبات پرسنل استانداری و فرمانداری ها هستیم تا با بهبود وضعیت بتوان شاهد خدمتگزاری شایسته تری از این عزیزان به مردم شریف و ولایتمدارمان شد.

لازم با ذکر است در این جلسه پرسنل بی واسطه دیدگاه ها و  خواسته های خود را مطرح کردند و معاون استاندار و مدیران کل مربوطه پرسش های کارمندان را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دادند.

در پایان سرپرست فرمانداری نظرآباد از توجه ویژه استاندار محترم البرز و معاون ایشان به حوزه فرمانداری های تابعه و مسائل پرسنل فرمانداری ها تقدیر و تشکر کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی