|

مراکز خدمات درمانی ۲ شهر غرب استان البرز شبانه روزی می شود

علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: مراکز خدمات درمانی شهر های گلسار و تنکمان در غرب استان البرز شبانه روزی می شود. .

لینک کوتاه کپی شد

علی حدادی روز یکشنبه در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: تجهیز مرکز خدمات درمانی شهر گلسار به یک دستگاه آمبولانس در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: با تحویل زمین از سوی شهرداری و  شورای اسلامی شهر گلسار برای احداث مرکز خدمات درمانی این شهر بر اساس تعهدات داده شده در تلاش برای تامین اعتبار هستیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا، حدادی بیان داشت: تذکرات بسیاری در خصوص بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهر مهستان بوده و مقرر شد شرکت عمران هشتگرد زمین لازم را برای این مهم تحویل دهند و تجهیزات لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تامین شود.

سپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز در این دیدار گفت: مرکز بهداشتی شهر گلسار و شهر تنکمان پاسخگوی جمعیت این شهرها  نبوده و در مرحله  اول مراکز کنونی  با تجهیز به درمانگاه شبانه روزی تبدیل می شوند.

شهرام صیادی افزود: با همکاری و پیگری های  نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی درصدد توسعه امکانات درمانی مجموعه شهر گلسار در زمینه تحویل زمین جهت درمانگاه مجهز و طرح در کمیته برنامه ریزی شهرستان جهت تأمین اعتبار، مرکز خدمات درمانی مجهز با امکانات کامل در شهر گلسار احداث گردد. وی بیان داشت: بیش از یک ماه زمان برای تحقق این وعده نیاز است.

چنانچه ساکن البرز هستید یا اخبار استان البرز برایتان حائز اهمیت است بخش البرز شایانیوز را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی