|

مشروح نشست خبری علی حدادی نماینده مجلس با اصحاب رسانه

علی حدادی: پروژه راه طالقان به هشتگرد با کلی مشکلات ایمنی افتتاح شد اما این افتتاح به معنی اتمام پروژه نیست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز/البرز: نماینده مردم ساوجبلاغ، چهارباغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با پروژه جدید هشتگرد به طالقان گفت: در شروع مجلس راه طالقان با پیگیری های مجلس افتتاح شد ولی ایمن سازی و تونل هنوز باقی مانده است. ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل تونل مصوب شده است.

علی حدادی: پروژه راه طالقان به هشتگرد با کلی مشکلات ایمنی افتتاح شد اما این افتتاح به معنی اتمام پروژه نیست.

دکتر حدادی افزود: همچنین با انتقاد از تأخیر در اجرایی شدن قانون رتبه بندی معلمان گفت: در بحث رتبه بندی معلمان تلاش مضافی انجام و آیین نامه مصوب شد ولی تاخیر فعلی مبهم است و باید اقدام به موقع توسط وزارت متبوع صورت بگیرد. وی همچنین از تاخیر در اجرایی شدن قانون همسان سازی بازنشستگان از سوی وزارتخانه متبوع انتقاد کرد.

وی با اشاره به فشار معیشتی بر اقشار خصوصا ضعیف جامعه اظهار کرد: قانونگذاری و نظارت میدانی از موضوعات بسیار مهم و از وظایف ماست.

وی با اشاره به جهش تولید مسکن گفت: سالانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر به استان مهاجرت می‌کنند. ما فضاهای موجود را داریم و بهتر است ابتدا در مکان هایی مانند شهر جدید هشتگرد که مسکن سازی شده و خانه های خالی وجود دارد زیر ساخت ها تأمین شوند.

چنانچه ساکن البرز هستید یا اخبار استان البرز برایتان حائز اهمیت است بخش البرز شایانیوز را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی