|

پایان کار تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها

تیم ملی والیبال ایران با تمان کردن کارش در رتبه پانزدهم لیگ ملت ها، در صعود به مرحله نهایی ناکام ماند.

لینک کوتاه کپی شد

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲4 با درخشش تیم‌هایی مانند اسلوونی، لهستان و ایتالیا و ناکامی تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید. در این رقابت‌ها که به میزبانی کشور‌های مختلف برگزار شد، تیم ملی والیبال ایران با کسب تنها دو پیروزی در مقابل ده شکست، در جایگاه پانزدهم جدول رده‌بندی 16 تیمی قرار گرفت و از صعود به مرحله نهایی بازماند.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ تیم ملی والیبال اسلوونی با اقتدار، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد. شاگردان “ماتیچ هرماس” با ۱۱ برد و تنها یک شکست، مقتدرانه در صدر جدول رده‌بندی گروهی قرار گرفتند و راهی مرحله نهایی شدند. لهستان و ایتالیا نیز به ترتیب با کسب مقام‌های دوم و سوم، جواز حضور در مرحله نهایی را بدست آوردند.

در نقطه مقابل، تیم ملی ایران که از مدعیان صعود به مرحله نهایی محسوب می‌شد، ناکام مطلق این رقابت‌ها بود. تیم ما با کسب تنها 6 امتیاز از 12 مسابقه، در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند و از حضور در جمع 8 تیم برتر بازماندند. این عملکرد ضعیف، انتقادهای زیادی را به همراه داشته و بار دیگر بر نبود ثبات در عملکرد تیم ملی والیبال ایران مهر تأیید زد.

عوامل متعددی در ناکامی تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال نقش داشتند. از جمله این عوامل می‌توان به نبود بازی‌های تدارکاتی مناسب، ضعف در برخی از پست‌های کلیدی، عدم انسجام تیمی و اشتباهات فردی بازیکنان اشاره کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها