|

2 خبر مهم از نقل و انتقالات استقلال امروز سه شنبه 4 مهر

محمد محبی در 9 هفته سپری شده از لیگ روسیه موفق به گلزنی برای تیم روستوف نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

محمد محبی فصل گذشته یکی از ستاره‌های تیم استقلال بود و رد پای او در خیلی از گل‌های تیم آبی دیده شد اما در تیم جدید موفق به گلزنی نشده است.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ در آخرین بازی و در هفته نهم لیگ برتر روسیه محمد محبی در ترکیب ثابت روستوف در مصاف با زسکا مسکو به میدان آمد اما در این بازی هم موفق به گلزنی نشد و در دقیقه ۷۶ تعویض شد. البته محمد محبی سازنده گل اول تیمش بود.

در این کش و قوس بحث بازگشت محمد محبی به تیم استقلال به عنوان بازیکن قرضی مطرح شده و در فضای مجازی بدان پرداخته شد. اما واقعیت این است اگر استقلال برای بخدمت گیری محمد محبی تمایل داشته باشد و محمد محبی و باشگاه روستوف هم به این نقل و انتقال راضی باشند، جواد نکونام باید تا نیم فصل صبر کند. استقلال در لیست خود جالی خالی دارد اما تنها می تواند بازیکن آزاد بخدمت بگیرد.

محمد محبی در ابتدای فصل به دنبال خرید قطعی خود از سوی باشگاه استقلال بود اما باشگاه سانتاکلارا راضی به امضای تفاهم نامه جدید با باشگاه استقلال نمی شد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد، باشگاه استقلال پول خرید محمد محبی را نداشت و در نهایت این بازیکن بر خلاف میل باطنی راهی روسیه و تیم روستوف شد. 

گوستاوو بلانکو طی روزهای گذشته از برخی موضوعات در تهران گلایه داشت و به همین خاطر از مدیر برنامه‌های خود خواست که به ایران سفر کند و در جلسه ای با علی خطیر مدیرعامل استقلال پیگیر مطالباتش شود.

از این رو شب گذشته بلانکو به همراه خاویر گونزالس مدیربرنامه‌هایش جلسه ای را با علی خطیر و علی سامره برگزار کردند.

در این جلسه دو طرف درباره همه موضوعات مربوط به مفاد قرارداد مهاجم آرژانتینی از جمله ماجرای منزل مسکونی او در تهران به گفت وگو پرداختند و توافقاتی صورت گرفت. بلانکو با توجه به اینکه مبلغی را هم به عنوان پیش قسط به صورت دلاری از استقلال دریافت کرده حالا مشکل مالی با این باشگاه ندارد.

نکته قابل توجه درباره بلانکو این است که او به خاطر مشکلاتی که در تهران به آنها برخورده بود، در تمرینات گروهی و بازی دوستانه گذشته استقلال حضور پیدا نکرد. این بازیکن در هفته گذشته در محل تمرین استقلال حضور داشت اما به صورت اختصاصی تمرین کرد.

حالا بعد از برگزاری جلسه شب گذشته بلانکو و خطیر این بازیکن خارجی برای بازگشت به تمرینات گروهی استقلال و حضور در بازی‌های دوستانه اعلام آمادگی کرده است. بر این اساس هر زمانی اعتصاب بازیکنان استقلال بشکند و تمرینات خود را از سر بگیرند، بلانکو نیز در کنار سایر شاگردان نکونام کارش را جلو می‌برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها