|

استقلال با خرید ستاره تیم ملی انتقام سختی از پرسپولیس گرفت

از ابتدای فصل نقل و انتقالات در تابستان امسال تاکنون استقلال سه بار جنگ مستقیم را به پرسپولیس واگذار کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده و استقلال فصل را با دو برد شروع کرد. استقلال در حالی نفت آبادان و ملوان را شکست داد که هنوز گزینه‌های مد نظرش را در فصل نقل و انتقالات نخریده است. مهرداد محمدی مهمترین خرید استقلال در این فصل نقل و انتقالات بوده است. استقلال منتظر محمد را هم خرید اما او را به عنوان بازیکن قرضی به تیم مس رفسنجان فرستاد. استقلال در روزهای پایانی نقل و انتقالات به دنبال خرید ستاره‌هاست.

به گزارش شایانیوز به نقل از خبر ورزشی؛ از ابتدای فصل نقل و انتقالات در تابستان امسال تاکنون استقلال سه بار جنگ مستقیم را به پرسپولیس واگذار کرده است. اولین تقابل به ماجرای علیرضا بیرانوند باز می‌گردد که در پرسپولیس ماند و استقلال نیامد.

سرخپوش شدن مسعود ریگی و یاسین سلمانی هم رویارویی‌های دیگری بود که به نفع پرسپولیسی‌ها تمام شد. البته به نظر می‌رسد تقابل آبی و قرمز در این عرصه هنوز تمام نشده است چون هر دو تیم استقلال و پرسپولیس همچنان به دنبال فراهم کردن شرایطی برای جذب سعید عزت اللهی هستند.

لژیونر ملی پوشی که ظاهرا تا دی ماه امسال با باشگاه دانمارکی قرارداد دارد اما از آن زمان مهره آزاد قلمداد می‌شود و اگر قراردادش را تمدید نکرده باشد، صرفاً باید خودش را از نظر مالی راضی کند و دیگر نیازی نیست پول رضایتنامه بدهد

استقلالی‌ها از همین حالا در تدارک هستند تا عزت اللهی را دی ماه امسال به استقلال بیاورند و انتقام یکی از ناکامی‌های خود در مهلت نقل و انتقالات تابستانی را از پرسپولیس بگیرند. البته فراموش نکنیم اگر سعید در جام ملت‌ها برای ما بدرخشد، قطعاً مشتریان دیگری هم پیدا می‌کند و همین مسئله کار استقلال را دشوار خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی