|

متلک جالب به بارسا: خیلی خوشحالم ترکتان کردم

دمبله گفت: گفت از تصمیمش برای ترک بارسا و پیوستن به پی‌اس‌جی خوشحال است.

لینک کوتاه کپی شد

عثمان دمبله می‌گوید تیم ملی فرانسه در حال حاضر بهترین تیم ملی‌ای است که در آن بازی کرده است. او همچنین گفت از تصمیمش برای ترک بارسا و پیوستن به پی‌اس‌جی خوشحال است.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، دمبله که انتقال تابستانی‌اش از بارسلونا به پی‌اس‌جی خشم باشگاه کاتالان را در پی داشت در طعنه‌ای به بارسا گفت: از پیوستن به تیم فرانسوی بسیار خوشحال است. او همچنین به شرایط تیم ملی فرانسه اشاره کرد و گفت از زمانی که ملی‌پوش شده تیم ملی این کشور را به این خوبی ندیده است.

ستاره پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه گفت:" از زمانی که به فرانسه برگشته‌ام خیلی خوشحالم. من در یک باشگاه بزرگ مثل پی‌اس‌جی بازی می‌کنم و واقعا از تصمیمی که گرفتم خوشحالم. در پاریس همه چیز خوب پیش می‌رود و من همه تلاشم را خواهم کرد تا با پیراهن پاری سن ژرمن یک فصل عالی داشته باشم".

دمبله در پاسخ به این سوال که علت تصمیمش برای ترک بارسا و پیوستن به پی‌اس‌جی چه بود گفت:" من با سرمربی لوئیس انریکه و ناصر الخلیفی رئیس باشگاه صحبت کردم. آنها پروژه‌ای که طراحی کرده بودند را برایم توضیح دادند که به نظرم خیلی متقاعدکننده آمد. این بود که معطل نکردم و به پی‌اس‌جی پیوستم".

ستاره پاری سن ژرمن درباره وضعیت و کیفیت تیم ملی فرانسه گفت:" از زمانی که ملی‌پوش شدم تا حالا در تیمی به این خوبی بازی نکرده بودم. درباره شخص خودم باید بگویم که می‌دانم مدتی است از نظر آمار گلزنی افت کرده‌ام ولی قول می‌دهم که این آمار را بهتر کنم"

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی