|

هر اسپانسری استقلال را تحریم کند خودش ضرر می کند

در چنین شرایطی اگر اسم این اسپانسرها مطرح بشود آن وقت هواداران استقلال هم می‌توانند آنها را تحریم کنند.

لینک کوتاه کپی شد

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: یا تیم ایران خیلی قوی بود یا بلغارستان بسیار ضعیف ظاهر شد چون تیمی که مقابل ایران بازی کرد شبیه تیم‌های دسته یک ایران هم نبود.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی، علیرضا اکبرپور، بازیکن اسبق تیم‌های ملی و باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره موضوع مطرح شده در خصوص برگزاری دربی در کشور قطر اظهار داشت: در طول فصل تماشاگران فوتبال منتظرند تا دربی لیگ برگزار شود و از اقصی نقاط کشور به تهران بیایند تا این بازی را ببینند حالا اگر قرار است این بازی را در قطر برگزار کنند نمی‌دانم تماشاگران چه کار خواهند کرد! چون لذت برگزاری لیگ برای هواداران فوتبال که اکثرشان قرمز یا آبی هستند تماشای این بازی است.

وی در این باره که گفته شده شاید به خاطر نبودن کمک داور ویدیویی قرار است این بازی در دوحه برگزار شود توضیح داد: به جای اینکه این همه آدم و تشکیلات را به قطر ببرند چرا VAR را به ایران نمی‌آورند؟ واقعا کارهایی در فوتبال ما اتفاق می‌افتد که باعث تعجب است.

بازیکن اسبق استقلال در این باره که آیا انتظار چنین خبری را داشته یا نه خاطرنشان کرد: وقتی این خبر را شنیدم به شدت تعجب کردم! تا به حال نه چنین چیزی را شنیده بودم و نه دیده بودم. بازی به این حساسی که هواداران تمام لیگ منتظر آن هستند چرا باید در خارج از کشور برگزار شود؟

اکبرپور تاکید کرد: همه شیرینی مسابقات لیگ به این است که این بازی در تهران و در حضور تماشاگران دو تیم برگزار شود. به نظرم اگر این بازی در تهران برگزار نشود همه لیگ خراب می‌شود. و دیگر مزه‌ای نخواهد داشت.

فوتبالیست اسبق استقلال در این باره که شاید دربی در تهران بدون تماشاگر برگزار شود تصریح کرد: دربی بدون تماشاگر هم دیگر فایده‌ای ندارد. همه هیجان و جذابیت این مسابقه به حضور هواداران در استادیوم آزادی است. اگر قرار باشد هواداری در استادیوم حضور نداشته باشد این فوتبال جذاب دیگر معنی پیدا نمی‌کند و ما را به یاد دوران کرونا می‌اندازد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بحث‌های مطرح شده در خصوص عقب نشینی برخی اسپانسرها از حمایت مالی باشگاه استقلال گفت: من هم شنیدم که به برخی از اسپانسرها گفته‌اند نباید از استقلال حمایت کنند. یعنی باید استقلال تحریم شود! اگر این موضوع صحت داشته باشد نقطه مقابل آن هم وجود خواهد داشت.

اکبرپور ادامه داد: در چنین شرایطی اگر اسم این اسپانسرها مطرح بشود آن وقت هواداران استقلال هم می‌توانند آنها را تحریم کنند و این بیشتر به ضرر آن شرکت‌ها یا اسپانسرها خواهد شد. بنابراین من فکر می‌کنم اتفاق عجیب غریب و غیرمعمولی در حال شکل گرفتن است.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال افزود: این قبیل مشکلات در زمان ما هم وجود داشت اما تا این اندازه علنی و واضح نبود. تبعیض وجود داشت اما اینقدر به وضوح متوجه آن نمی‌شدیم. الان وقاحت در بحث تبعیض نسبت به استقلال با دیگر تیم‌ها تا جایی پیش رفته که صراحتاً رفتاری می‌کنند که هوادار و پیشکسوت متوجه آن می‌شود. اصلاً نمی‌توانم درک کنم چه خصومت یا دشمنی با باشگاه استقلال وجود دارد که تا این اندازه نسبت به مسائل این تیم اتفاقات عجیب و غریب رخ می‌دهد.

بازیکن اسبق تیم ملی همچنین درباره دیدار ایران مقابل بلغارستان و برد یک بر صفر مقابل این حریف اروپایی یادآور شد: نمی‌دانم تیم بلغارستان اینقدر ضعیف بود یا تیم ملی ما تا این اندازه خوب و قوی بازی کرد! تیمی که روبروی ایران بازی می‌کرد اصلاً شبیه تیم‌های اروپایی نبود. گرچه بلغارستان تیم درجه سوم اروپاست اما حتی شبیه تیم‌های دسته یک فوتبال ایران هم نبود.

اکبرپور اضافه کرد: در اینکه بچه‌های تیم ایران خوب بودند هیچ شکی نیست اما تیم حریف هم فوق العاده ضعیف ظاهر شد. ما انتظار داشتیم لااقل کمی روی تیم ما فشار وارد شود تا نقاط ضعف تیم مان را ببینیم اما حریف به اندازه ضعیف بود که اصلاً نتوانست ایران را تحت تاثیر فوتبالش قرار بدهد.

بازیکن اسبق استقلال همچنین درباره مصدومیت عجیب دروازه‌بان تیم ملی گفت: من هم متوجه نشدم علیرضا بیرانوند چرا مصدوم شد! اما در فوتبال گاهی این اتفاق طبیعی است.

فوتبالیست قدیمی کشورمان گفت: گاهی اوقات وقتی شما برای سر زدن یا پرتاب اوت به هوا می‌پرید هنگام پایین آمدن اگر زانویتان در شرایط درستی قرار نداشته باشد ممکن است آسیب ببیند ولی با این همه امیدوارم دروازه بان تیم ملی کشورمان به زودی به شرایط مطلوب برگردد تا تیم ایران را همراهی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی