|

دلهره در استقلال؛ پدیده ها در حال خروج و جدایی!

در شرایطی که پرسپولیس این روز‌های یکی پس از دیگری ستاره می‌خرد، استقلال در آستانه از دست دادن بازیکنان کلیدی است.

لینک کوتاه کپی شد

شرایط در دو باشگاه مطرح ایرانی کاملا متفاوت پیش می رود. در حالی که پرسپولیس این روز ها مشغول جذب ستاره های بازار است، استقلال تازه چند روزی می شود سرمربی جدیدش را معرفی کرده و به غیر از سجاد شهباززاده با بازیکن دیگری به توافق نرسیده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو، این شرایط در حالی شکل گرفته که اخبار ضدونقیضی درباره ماندن یا نماندن ستاره های فصل گذشته این باشگاه هم به گوش می رسد. مهدی مهدی پور و امیرحسین حسین زاده ۲ بازیکن تاثیرگذار استقلال در فصل گذشته بودند که هر دو فرصت رسیدن به تیم ملی ایران را هم به دست آوردند. با این حال به نظر می رسد هر دوی این بازیکنان در آستانه جدایی از باشگاه قرار دارند. آنطور که شایعه شده مهدی پور راهی یکی از لیگ های عربی می شود و حسین زاده هم قرار است به لیگ بلژیک برود و پیراهن شارلروا را به تن کند.

اگرچه این بازیکنان هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند، ولی ظاهرا به واسطه بند های عجیب و غریبی که در قرارداد این بازیکنان گنجانده شده آن ها می توانند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، استقلال را ترک کنند. درمورد حسین زاده، پدیده لیگ برتر در فصل گذشته، عنوان می شود که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با پرداخت رقم ۲۵۰ هزاردلار می تواند از استقلال جدا شود. واضح است که با توجه به سن و کیفیت این بازیکن، ارزش او بسیار بیشتر از این رقم ها است.

هواداران استقلال هم این روز ها مات و مبهوت نظاره گر اتفاقاتی هستند که در باشگاه رخ می دهد. آن ها شاید با نخریدن ستاره جدید تا به الان کنار آمده اند، ولی قاعدتا جدایی ستاره ها، آنهم در شرایطی که مقصر این نوع جدایی مدیران قبلی باشگاه هستند، به این سادگی کنار نخواهند آمد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها