|

واکنش فدراسیون فوتبال به چیدمان اشتباه مجمع

فدراسیون فوتبال

واکنش سرپرست دپارتمان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی فدراسیون فوتبال نسبت به انتشار خبری پیرامون چیدمان اشتباه مجمع

لینک کوتاه کپی شد
1

سرپرست دپارتمان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی فدراسیون فوتبال نسبت به انتشار خبری پیرامون چیدمان اشتباه مجمع فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا، محمدجواد پاینده عصر دوشنبه در واکنش به انتشار خبری با این مضمون که «دبیرکل فدراسیون به جای دعوت از دو باشگاه پیکان و نصر فردیس کرج به عنوان دو تیم برتر لیگ فصل اخیر فوتسال بانوان، از سایپا و پالایش نفت دو تیم برتر پارسال برای حضور در مجمع دعوت کرده است» گفت: خبر برگزاری مجمع در اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد و بعد از اعلام این خبر و در فاصله ۷۰ روز قبل از برگزاری مجمع از اعضای قانونی برای حضور دعوت به عمل آمد که با این شرایط معیار دعوت از افراد در آخرین دوره مسابقات برگزار شده بوده است.

فدراسیون فوتبال

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال بانوان هم ۲۶ فروردین سال جاری به پایان رسید و در فاصله ۴۶ روز مانده به مجمع، نفرات جدیدی به مجمع دعوت نمی‌شوند.  

گفتنی است مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ساعت ۹ سه شنبه ۱۰ خردادماه در هتل المپیک آغاز می‌شود. در این نشست قرار است در خصوص اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال و مسایل حاشیه‌ای این ورزش تصمیم‌های مهم و سرنوشت‌سازی گرفته شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی