|

خانواده این فعال به سازمان ملل می‌روند

تظاهرات جدید در رام الله در محکومیت قتل نزار بنات

امروز، شنبه بار دیگر در مرکز شهر رام الله در کرانه باختری تظاهراتی در محکومیت فوت فعال فلسطینی برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

امروز، شنبه بار دیگر در مرکز شهر رام الله در کرانه باختری تظاهراتی در محکومیت فوت فعال فلسطینی پس از بازداشتش توسط نیروهای امنیتی در شهر الخلیل،‌ برگزار شد.

به نقل از سایت خبرگزاری فلسطینی معا، شرکت کنندگان در این تظاهرات شعارهایی در محکومیت "حکومت نظامی" سر داده و دست نوشته‌هایی در دست داشتند که از محمود عباس، رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواست کناره گیری کند. در این تظاهرات هیچ مداخله نیروهای امنیتی فلسطینی ثبت نشد.

در تظاهرات مذکور خانواده فعال فلسطینی یعنی نزار بنات نیز شرکت کردند و خواستار ارائه بورسیه تحصیلی به اسم "نزار بنات" برای تحصیل دانشجویان در دانشگاه‌ها شدند.

این تظاهرات دو روز پس از اعلام محمد الشلالده وزیر دادگستری فلسطین است که متن گزارش اولیه پزشکی قانونی درباره مرگ بنات را فاش کرد که گفته بود مرگ بنات غیرطبیعی بوده است.

همچنین گاندی امین وکیل بین‌المللی که در پرونده این فعال مامور شده گفت، خانواده نزار بنات خواهان راه اندازی شبکه‌ عدالت بین‌المللی هستند و به منظور تحقیق در این جنایت به سازمان ملل خواهند رفت. این خانواده حقایق بسیاری در دست دارند.

این وکیل بین‌المللی گفت، آنها خواهان ایجاد شبکه‌ عدالت گسترده از وکلای ملی،‌ عربی و بین‌الملل برای تحقق عدالت در پرونده نزار و مجازات مجرمان هستند که نیاز به تحرکی بین‌المللی و داخلی دارد.

او تصریح کرد: چنین شبکه‌ای از  وکلا از تشکیلات خودگردان فلسطین خواهد خواست تمام اسناد را در شفافیت در اختیار ما بگذارد و ما برای تحقیق در این جنایت به سازمان ملل خواهیم رفت.

منبع: ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی