|

یک منبع نزدیک به محمد صادقی از تفهیم اتهام وی خبر داد

محمد صادقی نامی که کاش جور بهتری سر زبان ها می افتاد؛ بازیگر جنجالی تفهیم اتهام شد

shayanews

شاهد سقوط یک هنرمند در چاه تاریک و بی انتهای حواشی هستیم که فرصت ستاره شدن پشت دوربین سینما را با ایستادن او پشت میله های زندان، طاق زده اس…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدتی است که نام محمد صادقی تیتر اول اخبار است. نامی که حتی بعد از بازی در مهم ترین فیلمش یعنی مانکن هم آن چنان سر و صدا نکرد. اما با ورود به دنیای حاشیه، بارها و بارها سر زبان ها افتاد.

قصه از این قرار است که گویا از نزدیکان وی نقل قولی دهان به دهان شده که تا به این لحظه هنوز به تایید یا تکذیب منابع رسمی نرسیده است. اما به هر شکل در بردارنده مضمونی خبرساز است. بر همین اساس صفحه اینستاگرامی سینماگرام، از نقل قول یکی از نزدیکان محمد صادقی مبنی بر تفهیم اتهام وی خبر داده است. این صفحه ی اینستاگرامی صراحتا بیان داشت که: یکی از نزدیکان محمد صادقی، بازیگر، که مدتی پیش بازداشت شد اعلام کرد این بازیگر برای تشویق مردم به فساد و فحشا و ترغیب و تحریک افراد به اعمال خشونت آمیز تفهیم اتهام شده است.

محمد

دلیل بازداشت محمد صادقی چه بود

همین اواخر تیرماه سال جاری بود که صادقی در حساب اینستاگرامی خود اقدام به انتشار ویدئو هایی در ظاهر امر حاشیه ساز نمود. او در این ویدئو ها نسبت به درگیری گشت ارشاد با یک زن در خیابان واکنش های انتقادی و البته تندی ارائه داده بود که نهایتا به جهت برخورداری از مضمونی تهدید آمیز، منجر به بازداشت او شد. حرف های تندی که برخی رسانه ها، آن را تهدید به قتل پلیس معنا کردند.

همین کافی بود که ماموران اطلاعات تهران برای دستگیری او تا خانه اش در شرق تهران بیایند. طی همین ماجرا، همشهری آنلاین در همان روزها اعلام کرده بود که وی با حضور در بالکن منزلش، پلیس را تهدید به خودکشی کرده بود. اما در نهایت تسلیم شده و با آنها راهی مراکز قانونی میشود. البته خود صادقی نیز لحظه ی دستگیری اش را به جهت حضور در لایو اینستاگرام، به ثبت رسانده است. فیلمی که به طور واضح، تلاش ماموران برای دستگیری او را به تصویر کشیده بود. 

محمد صادقی

محمد صادقی حاشیه ساز؛ همزاد نه چندان مناسب محمد صادقی هنرمند 

وقتی به رزومه و بیوگرافی منتشر شده از محمد صادقی مراجعه می کنیم، در ابتدای امر به جوانی 29  ساله بر می خوریم که با تمام وجود، مستعد و دنبال کننده ی هنر است. تا جایی که ورزش مورد علاقه اش تکواندو را در اوج  و بخاطر دستیابی به این آرزو، رها کرده. او از دوران دانشجویی وارد نمایش های گروهی دانشگاه شد و پس از پایان آم، بازیگری را بسیار جدی تر و با حضور در کلاس های مربوطه ادامه داد تا پایش به صحنه تئاتر برسد. حتی وقتی به عمر کوتاه نقش آفرینی اش مقابل دوربین نگاهی می اندازیم، او را در فیلم هایی نظیر مانکن، افرا و بی همگان مستعد و هنرمند می یابیم. تا جایی که نمی توانیم بگوییم روزگاری شناخته شده و اکنون با کنار گذاشته شدن، میل به دیده شدن با حواشی در او بیداد می کند. چرا که پخش سریال بی همگان با بازی او و کارگردانی بهرنگ توفیقی، از همین مهرماه 1401 شروع شده است.

محمدصادقی

محمد صادقی ستاره شدن پشت دوربین سینما را با ایستادن پست میله زندان طاق زد؟

انگار محمد صادقی به دو بخش نا مساوی که در یک نیمه ی آن، فعال در فضای مجازی و درگیر با حواشی جنجال برانگیز دیده می شود و در نیمه ی دیگر و دنیای حرفه ای، هنر را تا حد توان خود جدی و موفق دنبال می کند، تقسیم شده است  حال آنکه برای بسیاری از مخاطبین و حتی کسانی که ذره ای با حواشی و نام او آشنا باشند، عجیب است که چه چیز در پس ذهن یک جوان در حال پیشرفت، باعث عقب گردی چنین تابو شکنانه می شود که تحت تاثیر آن به انگشتان خودش لاک بزند،آرایش کرده مقابل آینه سلفی بگیرد و یا با پوشیدن کفش و لباس زنانه خودش را سوژه ی بحث عام و خاص کند.

صادقیی

لذا جای افسوس دارد که او و امثال او را در مسیری بیابیم که فرسنگ ها با آنچه می توانستند باشد فاصله دارد، یا شاهد سقوطش در چاه تاریک و بی انتهای حواشی باشیم که فرصت ستاره شدن پشت دوربین سینما را با ایستادن او پشت میله های زندان، طاق زده است. حال آنکه شاهدیم اسمی که میخواست در آسمان هنر بدرخشد پس از عبور از آتش حاشیه خاکستر شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی