|

محمد صادقی هدفش از این همه حاشیه چیه؟!؛ چرا رژ زدی آقای بازیگر؟

mohammad sadeghi shayanews

با وجود پخش سریال بی همگان که زیاد هم از آن نمی گذرد، این بازیگر بیشتر با حواشی اش معرف حضور همگان شده تا وجهه ی هنری خود!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  در میان اخبار دست به دست شده ی هنرمندان، این روزها یکی از  پر حاشیه ترین ها قطعا محمد صادقی است که اخیرا بواسطه ی کارهای عجیب و غریب و تغییراتی که مدام در ظاهر خود ایجاد می کند به خبر روز تبدیل شده است.

صادقی بازیگر تئاتر و تلویزیون می باشد که در 22 فروردین ماه سال 1372 چشم به جهان گشوده است. او که در حال حاضر مجرد می باشد، با وجود انتخاب ورزش تکواندو در دوران نوجوانی اش، آن هم به صورت حرفه ای، نهایتا به سمت هنر کشیده می شود.

محمد صادقی

کارنامه ی هنری محمد صادقی

این هنرمند در دوران دانشجویی خود بود که به سمت نمایش های گروهی دانشگاه رفت و بعد از پایان تحصیلاتش در کلاس های آزاد بازیگری ثبت نام نمود، از آن پس صادقی وارد صحنه های تئاتر شد و در کنار بازیگران سرشناسی چون بهاره رهنما و مهدی سلطانی نقش آفرینی کرد. 

محمد صادقی

اولین تجربه ی نقش آفرینی صادقی مقابل دوربین اما به زمانی برمی گردد که توسط آقای سهیلی زاده برای بازی در سریال مانکن انتخاب شد و نقش آفرینی اش نیز مورد توجه عموم مخاطبین قرار گرفت. او که در سریال مانکن نقش پسری به نام آبتین را در کنار محمدرضا فروتن بازی کرده بود، چندی بعد توسط بهرنگ توفیقی برای بازی در سریال افرا انتخاب شد. اما این تنها همکاری توفیقی با محمد صادقی نبود. چرا که مجددا توسط این کارگردان برای سریال دیگرش بی همگان نیز انتخاب شده که پخش آن از مهرماه 1401 آغاز گردیده است.

محمد صادقی

حاشیه یا هنر؛ هدف صادقی کدام است؟!

وقتی به کارنامه ی هنری محمد صادقی نگاه می کنیم او را جوان بی استعدادی نمی یابیم. از طرفی جای تعجب دارد که  با وجود پخش سریال بی همگان که زیاد هم از آن نمی گذرد، این بازیگر بیشتر با حواشی اش معرف حضور همگان شده تا وجهه ی هنری خود! او که این روزها احتمالا برای تغییر ظاهر خود شدیدا در حال تلاش است، از ناخن های لاک زده و صورت آرایش شده اش بگیر تا تبدیل شلوارش به شلوارک و سپس دامن، دقیقا مشخص نیست از انجام این کارها چه هدفی را در پس ذهنش می پروراند. از طرفی دیگر چندی پیش شاهد انتشار تصویری در حمایت از همجنس گرایی در استوری اینستاگرامی محمد صادقی بودیم.

محمد صادقی

همین موضوع باعث شد که برخی کاربران و مخاطبین وی در فضای مجازی از تغییر جنسیت او حرف بزنند. البته این بازیگر تاکنون هیچ گونه تایید یا تکذیبی را در این خصوص منتشر نکرده. اما اگر بخواهیم آن را به عنوان یک احتمال در نظر بگیریم. سوالمان اینجاست که دلیل این همه حاشیه سازی بدون هیچ توضیحی چیست؟! کما اینکه وقتی به گذشته نگاه می کنیم به عنوان مثال می توانیم  مازیار لرستانی را ببینیم که اگرچه سال ها با چنین موضوعی دست و پنجه نرم می کرد، اما همواره آن را در چهارچوب حریم خصوصی خود حفظ کرده و حتی دیدیم  تا زمانی که رسما اقدام به تغییر جنسیت خود نکرده بود، هرگز از این جریان به عنوان سکویی برای شهرت خود استفاده نکرده و در تمام سال های فعالیت هنری خود نیز، همواره با استعدادش بود که دیده شد.

محمد صادقی

در نهایت باید گفت این روزها گویا جهان بینی افراد در زمینه ی شهرت با یکدیگر متفاوت شده و هرکس اولویت بندی های خاص خودش را معیار و ملاک قرار می دهد. لذا باید دید که برای محمد صادقی نیز فقط دیده شدن اهمیت دارد یا چگونگی آن را نیز مد نظر قرار می دهد! این موضوعی است که باید از مجموعه عملکردهای آینده ی او دریافت شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یکی ارسالی در

    بازیگر خوبی بودی.نمیدونم این تصاویر برای تئاتری فیلمی چیزی هست یا این کارا ، کار خودشه؟امیدوارم برای فیلمی چیزی باشه

  • حاجی ارسالی در

    من فک میکردم بازیگر سر سنگینیه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها