|

صحبت های تازه رشید پور جنجالی شد

لایو جنجالی مجری معروف؛ رشیدپور در قلب حواشی چه می کنی؟

shayanews

رشیدپور همراه موجی که بسیاری از فعالان رسانه را به ساحل دوری از فعالیت جدی پرتاب کرده، دیگر هیچ سکوی رسمی ندارد تا با آن چهره اش را حفظ کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای عجیبی شده… بلاگر ها سلبریتی می شوند. مجری ها از زمینه فعالیت خود خارج می شوند. هنرمندان کافه و رستوران می زنند و بازیگران به بلاگر تبدیل می شوند. چند صباحی است که خیلی از معادلات در ذهنمان به هم ریخته. اما اینکه چنین اقدامات خودخواسته است یا خیر جوابی می باشد که پاسخ آن تنها در ذهن کسانی است که به آن دچار شده اند. 

رضا رشیدپور سالیان متمادی به عنوان یکی از بهترین مجریان کشور شناخته می شد. فردی که همیشه بی حاشیه، تنها در مدار هنر و توانایی اش حرکت می کرد و به جهت صاحب سبک بودن، طرفداران زیادی نیز داشت. 

3

رشیدپور در سکوی حواشی 

اما مدت هاست که او هم همراه موجی که بسیاری از فعالان صدا و سیما را به ساحل دوری از فعالیت حرفه ای مستمر پرتاب کرده، هیچ تریبون رسمی ندارد تا بتواند با آن چهره اش را حفظ کند. از طرفی دیگر، اکنون دیگر مانند گذشته ها نیست که اگر فردی به هر دلیلی از فضای رسانه خارج شود، کنج خلوت خود بماند و چند صباحی بعد نیزبه باد فراموشی سپرده شود. چرا که این روزها به لطف فضای مجازی، همواره سکویی برای فعالیت همگان وجود دارد. رضا رشیدپور هم احتمالا مانند بسیاری از ما می داند که از دل برود هرآنکه از دیده برفت. لذا هر از چند گاهی با حضوری حاشیه ساز در فضای مجازی، دوباره شهرت از دست یافته اش را باز می گرداند.

4

 فقط خدا از دل آنهایی که حرفه ی خود را رها کرده اند خبر دارد

البته درک این موضوع خیلی هم سخت نیست که وقتی فردی نیم زیادی از جوانی و دوران حرفه ای به عادت دیده شدن سپری شده، دیگر برایش سخت می شود اگر بخواهد کاملا در دوردست ها بنشیند و بر عمر از دست رفته اش حسرت بخورد. از طرفی هیچکس نیز نمی تواند منکر این بشود که دریافت تایید و برخورداری از مقبولیت اجتماعی، خواسته ی قلبی اش نیست. 

اما حاشیه ی این روزهای رشیدپور خلاصه می شود به ویدئویی که از لایو اینستاگرامی او ضبط شده و مدام در حال دست به دست شدن است. 

1

گل کشیدن پدر جد شما را در می آورد!

او که در این ویدئو واقعا عصبانی به نظر می رسد، در خصوص استعمال مواد مخدر توسط نوجوانان و جوانان حرف هایی میزند که تا کنون بسیار مورد توجه قرار گرفته است. وی در قسمتی از آن صراحتا بیان داشته: به ارواح خاک پدرم، گل پدرُ پدر جد شما را درمی‌آورد.

چنانچه گفته شد او نیز مثل بسیاری از فعالان صدا و سیما و سینما بعد از فاصله گرفتن از فعالیت های هنری مرتبط، به مشاغل غیر مرتبط با هنرش، مثل تاسیس کافه و رستوران روی آورد. اما چند صباحی بعد با پلمپ شدن آن به جهت عدم رعایت حجاب رو به رو شد.

رشیدپور هم مانند خیلی ها رستوران داشت اما درش را تخته کردند

بر اساس اخباری که همان موقع در این خصوص منتشر شده بود، متوجه شدیم که  مراجع نظارتی، مستندات کامل تخلفات رستوران رشیدپور را جمع‌آوری کرده‌ بودند و گفته می‌ شد علاوه‌ بر رقص و عدم رعایت شئونات اسلامی، تخلفات اعلام‌ نشده‌ دیگری نیز در مستندات وجود دارد.

در همین راستا یک منبع آگاه گفته بود که شهرت احتمالی رضا رشیدپور، مانع رسیدگی قضایی و برخورد محکم قانونی با تخلفات رستوران او نخواهد شد و قرار بر این شده بود که این پرونده در دستگاه قضایی مورد رسیدگی های جدی قرار گیرد.

احتمالا هیچوقت به فعالیت غیر رسمی هنرمندان بعد از کناره گیری عادت نکنیم

با تمام این تفاسیر برای نسلی که اوج هنر برخی از فعالان رسانه و سینما چه در زمینه اجرا و چه در عناوین دیگر را دیده اند سخت است که اینک آن ها را تنها محدود به صفحات مجازی و در ابعاد چند در چند تلفن همراه مشاهده کنند. چرا که این عمل از آنجایی که دارای برنامه ای مدون و ساختارمند، مانند آنچه در سکوی رسمی وجود دارد نیست، می تواند هنرمندان را به سمت حاشیه های خوب یا بدی بکشاند که کمی با وجهه ی کلی آنها در زمان فعالیت حرفه ای شان مغایرت دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی